Her på Karmøy går det visst mot en liten vinter. Har fått mer ved i hus og er for så vidt klar for litt kulde.
Kameraten min som hjelper meg mye med mekking har vært skikkelig sjuk med urinveisinfeksjon. Er tilbake på bena, men jeg vil ikke mase på ham
med det første.
Men har handlet litt smådeler på ebay. Speil til streetfighteren blandt annet. Har og sendt tenningsboksen til UK for å fjerne Japan restriksjonene.
Nytt digitalt speedo er på vei til meg. Kan visst bruke dette nå når tenningboksen blir "fikset". Ellers så var jeg nødt til å bruke de orginale instrumentene.
Med digital speedo står jeg friere til å sette sykkelen sammen. Blir bedre plass på framgaffelen da.
Jeg tok inn batteriet fra XT'en for å lade det opp igjen. Ser bra ut. Vil skaffe meg nytt gele-batteri til Cafe Racer'en pga vibrasjonene.
Den rister så mye at jeg er litt redd for at det skal skje noe. Sliter litt med støv fra batteriet allerede.
SR'en står på kjøkkenet fremdeles. Har ikke gjort noe med den. Er noen blinklys i Tyskland jeg kunne tenkt meg, men vi får se.
2-takteren som ikke er en paralelltwin visst nok

står godt ute i boden. Blir vel noen turer på den i sesongen, men regger den ikke enda.
Det vil være gratis til neste år. 30 års veteran da
Mulig det blir litt småmekking på den i sesongen. Har eksospakninger liggende til den. Og vil skifte til stålomspunnende slanger fremme på den.
De gamle orginale gummislangene er ikke noe. Bremsehendelen går helt inn til styret ved full brems, så de slangene utvider seg for mye.
Har sett Goodrigde sett til den på ebay til ca 600kr. Og det er jo en grei pris.
Og den røde fremfelgen irriterer meg...
Ellers så ser jeg med lengsel frem til sesongen og drømmer stadigt om mc-turer lange som korte
Skal bli godt å komme i gang ja. Blir vel motarden som tas ut først her. Det blir moro!!
Håper streetfighteren blir mekket litt på snart. Men vi får se.
Har det meste jeg trenger tror jeg av deler. Hvis det dukker opp noe så handles det inn fra ebay eller lignd.