2 muligheter-slippe forbi eller kjøre fra.... eller ikke bry seg med det...Intruder skrev:I feberfantasiene kom jeg nå til å tenke på en ting (og det var to ting):Hva i huleste gjør en i ulike situsajoner når det er
tett trafikk og blæra bak absolutt vil ligga helst helt opp i baken din ?![]()
Gjelder uansett hva du kjører--
Svein2 skrev:En som kjørte lastebil på jobben, som nå er pensjonist hadde en grei regel:
"De som er bak får passe seg sjøl", å det gjaldt enten han kjørte fram eller bakover.
Intruder skrev:Hvis jeg kjører i 80 , må bråbremse ned til 40 og blæra (ikke alltid) kjører i rævva på meg fortsatt i 80........
Og nå kjørte jeg plutselig MC...
Merk min eminente og briljante brok av ordene baken og rævva....
Da kjærringa og jeg var i Elverum her om dagen var det glatt på ei bru,bilen mistet grepet og det gikk rett mot rekkverket..." Nå smeill det ! " sa a,og jeg rakk bare å si amen før...bilen stoppet noen cm fra målet...Pollti skrev:Har en datter som skal bli kjørelærer jeg Intruder ! Hun har ikke lært noe fra farmora si som hverken kan sykkle eller kjøre bil men som er sabla god på å hyle,gispe,irettesette og gi instruksjoner fortere enn et maskingevær kan skyte håper jeg. Denne farmora ble jeg så irritert på at jeg pælma a ut av bilen i snøføyka en vinter sent på kvelden. Da ble jeg gjort arveløs antagelig. Tilgitt er jeg ihvertfall ikke
Det er viktig å ha en Overlevelses-Strategi, så en får i seg mat ja IntruderIntruder skrev:Hehe,er et faktum at ihvertfall regjeringa her er jævla vanskelig å overbevise om at hu faktisk av og til kan ha feil , ligger
litt lavt i terrenget for om a blir støtt smører hu ikke brødskiver eller lager middag..:-)å
En må være strategisk her i gården ja....![]()
ArcticTiger skrev: Å måtte sulte ihjæl attmed brødboksen er virkelig en tragisk sorti