](./images/smilies/grrr.gif)
Men blir og gjort litt forskjellige ting på diverse MC. Kjøp av deler. Mekking og lignd.
Ellers så sitter jeg mye foran pc'en og ser på film, serier og bruker selvfølgeligt youtuben mye.

Mysterion skrev:stortsett jobbing..helgene går med til ungepass.
ellers så er jeg "musikker" og for tiden er det litt jobbing mot noen festivaler og div som kommer utover. jobber med ting til ny skive og sånnt...
og veldig mye av tiden går til mc titting på nettet i div former...
Hm...Busa Trond skrev:Mysterion skrev:stortsett jobbing..helgene går med til ungepass.
ellers så er jeg "musikker" og for tiden er det litt jobbing mot noen festivaler og div som kommer utover. jobber med ting til ny skive og sånnt...
og veldig mye av tiden går til mc titting på nettet i div former...
![]()
Musikker det hørtes moro ut. Kansje du har lagt ut noe som har gått meg hus forbi, eller så hadde det vært fint å fått en link til noe musik du har laget
Kjenner ikke reglene på dette så godt, men fikk nå i hvert fall endelig fyr på kvisthaugen i dag. Så langt har jeg verken fått kommune eller lovens håndhevere på døra med spørsmål om "vi ser det brenner et bål rett borti her... Har ingen kjennskap til dette du, vel...?"ArcticTiger skrev:BusaTrond og AJ:
Dette med bål/bråtebrenning har det blitt litt hysteriske tilstander rundt etterhvert. Før brannt vi jo allslags bråta, og ingen brydde seg noe særlig om det. Men i disse miljøhysteriske tider, og med en avfall/renovasjonsbransje som skal suge seg feit er dette blitt mindre stuereint.
Poletie og brannetaten er og obs på dette. Her i området er det flere bråtebrennere som har opplevd full brannutrykkning og poleti når de har fyrt på, og saftige bøter i ettertid.....
Så sjekk med teknisk etat/brannetaten om dette før dere fyrer på, og fortell at dere bare skal brenne litt rent hogstavfall/kvist, poengter at det ikke er søppel.
Og å få fyr på en kvisthævv burde da ikke være store utfordringa...
Hm...AJ skrev: Musikker det hørtes moro ut. Kansje du har lagt ut noe som har gått meg hus forbi, eller så hadde det vært fint å fått en link til noe musik du har laget