Glem nå ikke Triumph Tiger 1050 gutter, det er en ypperlig allround sykkel for oss som er litt langbeinte og drøye på vekta(jeg er 196cm/115kg.)

Den er sprek, leken, og lettkjørt med en komfortabel oppreist sittestilling. Den silkemyke, vibrasjonsfrie Triple-motoren leverer masse dreiemoment allerede fra 3000 omdr, og har tilnærmet flat momentkurve helt til turtallsperra kutter ved 9500. Effektkurven er tilnærmet lineær til 9500.
Det er noen brukte på markedet nå, inkl min

.
Jeg vurderer å selge den pga huset vi kjøpte i USA i høst, men er egentlig ikke så lei meg hvis den ikke blir solgt. Jeg blir jo helt dårlig bare jeg tenker på den deilige sykkern
Edit: 1050 Tigern er jo i en høyere prisklasse enn StigRoar antyder, mitt innlegg var mer myntet på poulet_cavalier sitt innlegg, hvor han lister opp aktuelle sykkler i samme klasse som 1050 Tigern..
I prisklassen rundt 50.000 ville jeg sett på Suzuki 1200 Bandit, den har brukbar sittestilling for oss lange. De første Banditene begynner å bli noen år nå, men er solide sykkler som gir mye morro for penga