Hva med denne da Globe?
Det er jo også en som ikke mister pusten, kols er et fremed ord, klar for en hver høsttur. PS, Drar ikke så godt over 300Km/t

Liker den kjempe godt jeg :=D>
Busa Trond skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/viewima ... e=33486033
Hva med denne da Globe?
Det er jo også en som ikke mister pusten, kols er et fremed ord, klar for en hver høsttur. PS, Drar ikke så godt over 300Km/t. Det er jo godt med utvalg på veskesett til den. Man sitter litt forover, og man kjenner man sitter på en sykkel. Ta en ekstra vurdering på den
KONGE..
Fin den derBusa Trond skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/viewima ... e=33486033
Hva med denne da Globe?
Det er jo også en som ikke mister pusten, kols er et fremed ord, klar for en hver høsttur. PS, Drar ikke så godt over 300Km/t. Det er jo godt med utvalg på veskesett til den. Man sitter litt forover, og man kjenner man sitter på en sykkel. Ta en ekstra vurdering på den
KONGE..
Dexter skrev:Jeg synes fortsatt at den er utrolig tøff, men jeg likte ikke det jeg kjente da jeg prøvde den. Håper du får det du vil ha!
Godt å høre :) Ja dette med tanken var faktisk noe av det første som slo meg i det jeg fikk satt sykelen i bevegelse og fikk dratt til meg begge bena "..og DER forsvant bena ja..var en litt uvant "følelse"...men skull jo kunne gi god forankring både ved kjøring...og ved stillstansNickNei skrev:SX`n er jo en suveren sykkel. Jeg har hatt forrige modell Z1000, veldig fornøyd med den.Nye SX`n er jo bedre på alle måter, så der kan jeg aldri tenke meg du blir skuffa.
Det er vanesak å sitte så "inni" sykkelen som du gjør på denne, men det er en vanesak, og når du er vant til det så vil du nok trives godt med det, var sånn for meg ihvertfall.
Bare å slå til, det!Globe skrev:Heisann...joda...et par kandidater der, takk for tips :)
Prisklassen jeg legger meg på er 200.000,- (+/-)![]()
Har i dag mottatt tilbudet på Z1000SX levert etter min spec. og med sort/grønn-farge.... knaker her nå....igjen :)