Ikke et dumt forslag. Vi får se hva vi velger etter vi har vært på Lindesnes, vi har jo da kjørt langt allerede...Voksen skrev: Et alternativ kan jo være å ta gode gamle Kvinesheia i stedet?

Du høres veldig lokalkjent ut, er du fra området?
Ikke et dumt forslag. Vi får se hva vi velger etter vi har vært på Lindesnes, vi har jo da kjørt langt allerede...Voksen skrev: Et alternativ kan jo være å ta gode gamle Kvinesheia i stedet?
Bor litt nærmere den nye svømmehallen enn deg. (Uansatt hvor den blir liggende) :-)åGodtvoksen skrev:Ikke et dumt forslag. Vi får se hva vi velger etter vi har vært på Lindesnes, vi har jo da kjørt langt allerede...Voksen skrev: Et alternativ kan jo være å ta gode gamle Kvinesheia i stedet?![]()
Du høres veldig lokalkjent ut, er du fra området?
Så gøy, det er godt å få med flere voksne Kvindøler. I Listerområdet er vi nå til sammen fem stk. Kamillalala, Bjørn, Duville og deg og meg. Håper du blir med på Vårslippet. Det tror jeg blir en fin tur. Jeg gleder meg som en unge.Voksen skrev: Bor litt nærmere den nye svømmehallen enn deg. (Uansatt hvor den blir liggende) :-)å
Takk for hyggelig velkomst, invitasjon og info!Godtvoksen skrev:Så gøy, det er godt å få med flere voksne Kvindøler. I Listerområdet er vi nå til sammen fem stk. Kamillalala, Bjørn, Duville og deg og meg. Håper du blir med på Vårslippet. Det tror jeg blir en fin tur. Jeg gleder meg som en unge.Voksen skrev: Bor litt nærmere den nye svømmehallen enn deg. (Uansatt hvor den blir liggende) :-)å
Den avtalen mellom fergeselskapet og basehopperne var jeg ikke klar over, den skal jeg skrive inn på nettsiden. Når det gjelder å bli med på Søndag så er det bare å krysse av på registreringsskjemaet at du "Blir med fra Fosseland Vandrerhjem i Kvinesdal"Voksen skrev:
Har et par jobber i Vårslipphelga, men søndagen har jeg fri og hadde vært veldig kjekt å blitt med søndagen.
Vi var en liten gjeng som tok noenlunde samme turen i 2009. Da tok vi ferja inn og ned Sirdalen hjem, dvs ikke Brokke-Suleskar. En kjempefin tur som har mange forskjellige naturopplevelser.
Veldig bra at turen ble endret slik at en tar ferja inn fjorden da det er en mye finere opplevelse og ta ferjen innover i fjorden. Er en riktig heldig kan en se basehoppere kaste seg ut fra Kjerag. Fergeselskapet har en deal med hopperne som gir billigere billetter hvis de timer hoppingen til ferga.
Voksen skrev: Hvis da turen til Lista går i vasken og det blir endel ekstra tid hadde jeg kanskje vurdert å ta en liten svipp ut til Norges sydligst bebodde øy, Skjernøy? Når en først er på Tregde blir jo dette en liten avstikker. Synes Skjernøy er en fin sørlandsperle der en kommer helt innpå skjærgården. Broen over fasinerer meg også.
Bare ment som et tips.
Og ojda, vi har vel en avtale fra lørdag til søndag?ojda skrev:Da har jeg bestilt et 2 mannsrom på Dalen camping i Beverhuset
for 1. natta. 1 seng ledig til 200 kr. send pm!
@Dexter: Er du grei å sletter den
øverste påmeldingen min i lista for påmeldte.