Dessverre en dagligdags opplevelse her jeg kjører, selv om de aller fleste enten er passive eller kjører litt ut på siden

Som regel minst 1 tulling hver vei til jobben. Litt guffent siden veiene her har maks 1 felt i hver retning, de er relativt smale, og det er en jevn strøm av trafikk imot
Vet ikke om det er det faktum at jeg har en kone, 3 unger og 1 til "til heving" som gjør det, men iallfall har jeg etterhvert "lært meg" å ikke vise noen reaksjon utad. Klarer det _nesten_ hver gang

Venter til det blir rikelig plass nok, og kjører rolig forbi, som om ingenting har skjedd. Jeg aner meg at min oppførsel kan irritere (og for guds skyld la den gjøre det

), men forhåpentligvis så provoserer jeg ikke
Tenker som så at stakkaren som kjører bilen (eller lastebilen, for den saks skyld), ikke er spesielt smart, siden han/hun bruker kjøretøyet til å få ut aggresjon/frustrasjon. Denslags folk er ikke mye til å stole på

så da holder jeg heller avstand.
For oss MCister er slike førere dritfarlig, fordi en ikke _vet_ hvilken tilstand føreren er i. Umulig å vite hva neste trekk kan bli. Blir det å pille seg i nesa og banne litt, eller blir det å dra fram gønneren fra hanskerommet?

:[-o<