Så da håper jeg vel at det ikke er så lenge til at min også kommer :[-o<

Det stjeler endel. K1200/1300S/R/GT har også det, men synes nu ikke de er slappe av den grunn..ArcticTiger skrev:Jeg mener "å ha hørt" at vinkel-drevene på kardangdriften stjeler endel kraft, og her er det jo 2 vinklinger av kraften før den når bakhjulet.
Noen som har "synspunkter" evt fakta på dette?
Mener å huske at effekttapet var 3-4 % pr vinkeldrev, det kan man leve med, eller?ZZR-Erling skrev:Det stjeler endel. K1200/1300S/R/GT har også det, men synes nu ikke de er slappe av den grunn..ArcticTiger skrev:Jeg mener "å ha hørt" at vinkel-drevene på kardangdriften stjeler endel kraft, og her er det jo 2 vinklinger av kraften før den når bakhjulet.
Ingen heiseeffekt ala gamle Secaer og VF1100 på de nye! HAr hatt to K1200S..ingen heis på den.jhn skrev:Mener å huske at effekttapet var 3-4 % pr vinkeldrev, det kan man leve med, eller?ZZR-Erling skrev:Det stjeler endel. K1200/1300S/R/GT har også det, men synes nu ikke de er slappe av den grunn..ArcticTiger skrev:Jeg mener "å ha hørt" at vinkel-drevene på kardangdriften stjeler endel kraft, og her er det jo 2 vinklinger av kraften før den når bakhjulet.
Ang. "heiseeffekten" pga kardang som nevnes, æ hadde en VT 1100, der var det kraftig "heiseeffekt",det var ikke plagsomt på noen måte, men et pussig særtrekk
Denne og tilbud om mye annet nyttig og unyttig til Explorer'en vil explodere på eBay etter hvertojda skrev:Hmm!! Denne må jeg få tak i