Kjedelig,men sykdom kan ramme alle...God bedring !!

Møtte han på gata i dag, og så helt normal ut..Intruder skrev:Bror min leste i avisa at Per Kristian Foss hadde fått drypp.."Han er vel den eneste innpå der som kan få det...!"![]()
Kjedelig,men sykdom kan ramme alle...God bedring !!
Er ikke helt sikker på om det er tilfelle,men min brors kanskje litt dumme uttalelse om det ikke er sant,så beklager jeg det.SuperMorten skrev:Møtte han på gata i dag, og så helt normal ut..Intruder skrev:Bror min leste i avisa at Per Kristian Foss hadde fått drypp.."Han er vel den eneste innpå der som kan få det...!"![]()
Kjedelig,men sykdom kan ramme alle...God bedring !!Men det er vel ikke alt som vises..
Jeg tolket ihvertfall overskriften på VG i butikken (kjøpte ikke avisen) på samme måte som din brorIntruder skrev:Er ikke helt sikker på om det er tilfelle,men min brors kanskje litt dumme uttalelse om det ikke er sant,så beklager jeg det.SuperMorten skrev:Møtte han på gata i dag, og så helt normal ut..Intruder skrev:Bror min leste i avisa at Per Kristian Foss hadde fått drypp.."Han er vel den eneste innpå der som kan få det...!"![]()
Kjedelig,men sykdom kan ramme alle...God bedring !!Men det er vel ikke alt som vises..
"Uttalelsen er iallfall i Foss` favør,liksom "
Alle er vi vel like......men "noen" har det med å se på seg selv som likere enn andre.....Intruder skrev:Da er sabbatstiden over for de fleste av oss,det yrer og kryr langs veiene igjen,vi er mer eller mindre synlige med eller uten refleksvest...![]()
Men vi kan ofte gjenkjennes på ryggmerket," vi er en eneste stor familie " heter det...
Men noen av oss skiller seg ut,noen av oss godtar disse som de er,andre ønsker dem dit pepper`n gror... :-)å
Personlig vil jeg nok si at alle er uskyldige som englene til Martha Louise til noe annet er bevist,hva mener dere andre ?![]()
![]()
![]()
![]()
Det er sikkert,noen liker moren og noen liker dattera...OleB skrev:Alle er vi vel like......men "noen" har det med å se på seg selv som likere enn andre.....Intruder skrev:Da er sabbatstiden over for de fleste av oss,det yrer og kryr langs veiene igjen,vi er mer eller mindre synlige med eller uten refleksvest...![]()
Men vi kan ofte gjenkjennes på ryggmerket," vi er en eneste stor familie " heter det...
Men noen av oss skiller seg ut,noen av oss godtar disse som de er,andre ønsker dem dit pepper`n gror... :-)å
Personlig vil jeg nok si at alle er uskyldige som englene til Martha Louise til noe annet er bevist,hva mener dere andre ?![]()
![]()
![]()
![]()
Tar like gjerne begge to jeg...Intruder skrev:Det er sikkert,noen liker moren og noen liker dattera...OleB skrev:Alle er vi vel like......men "noen" har det med å se på seg selv som likere enn andre.....Intruder skrev:Da er sabbatstiden over for de fleste av oss,det yrer og kryr langs veiene igjen,vi er mer eller mindre synlige med eller uten refleksvest...![]()
![]()
![]()
![]()