Det er jo 90 mil til forhandleren.
Hva er lurt her?

Vi snakker her om en TDM 900 fra Mc-sentret Kristiansand.
Hei! vil anbefale deg og ta turen og prøve sykkelen. Det er ganske kjedelig og ta en usett og uprøvd sykkel for og finne ut att du enten ikke liker den, enten det er sittestilling,høyde eller noe annet.StigRoar skrev:Sitter her i Tronheim og skal kjøpe min første sykkel. Har funnet en sykkel til en forhandler på Sørlandet. De sier sykkelen er bra og gir meg 3 mnd garnti jeg kan benytte her i Trondheim. Sitter nå å vurderer på om jeg skal ta turen til forhandleren for først å se sykkelen/prøve. Eller om jeg skal bare kjøpe den pr telefon og få den sendt til meg.
Hva er lurt her?
StigRoar skrev:Sitter her i Tronheim og skal kjøpe min første sykkel. Har funnet en sykkel til en forhandler på Sørlandet. De sier sykkelen er bra og gir meg 3 mnd garnti jeg kan benytte her i Trondheim. Sitter nå å vurderer på om jeg skal ta turen til forhandleren for først å se sykkelen/prøve. Eller om jeg skal bare kjøpe den pr telefon og få den sendt til meg.
Hva er lurt her?
Da har jeg ankommet Kr.Sand, skal sørge for å ta turen innom MC-Sentrret i løpe av dagen :) Melder tilbake med tekst og bilder.Globe skrev:@StigRoar: Den er grei, jeg legger turen innom Mc-sentret i Kristiansand, torsdag i neste uke. Bilder og eventuelle kommentarer kommer
Flott Globe. Du er en snill mann.Globe skrev:Da har jeg ankommet Kr.Sand, skal sørge for å ta turen innom MC-Sentrret i løpe av dagen :) Melder tilbake med tekst og bilder.Globe skrev:@StigRoar: Den er grei, jeg legger turen innom Mc-sentret i Kristiansand, torsdag i neste uke. Bilder og eventuelle kommentarer kommer