[img]http://img.skitch.com/20120329-xr7smem5 ... wwdqyf.jpg[/img]
Sykkelen så bra ut den, ingen synlige skader eller andre skavanker. Selger opplyser at de hadde tatt den i innbytte fra Oslo. De hadde skiftet venstre sidedeksel foran, samt hadde de lakkert sidedekslene på sidekoffertene (han påstod at disse var grå/blå når de fikk den) Koffertene er originale fra Yamaha, og toppboksen har påmotert ryggpute. Det var ettermontert varmeholder på den.
Det var tatt 30.000 service på den, kilometerstand stod på 33.600 km nå. De kunne kkke finne papirene på syklen når jeg var der, men dette hadde de liggende sa han jeg snakket med. Han som hadde tatt i mot sykkelen var ikke på jobb i dag, men det var visstnok han som hadde oversikt over dette. De hade skiftet bremseklosser bak. Klossene foran så greie ut. Ingen synlige lekkasjer og alt virket rett så TDM-isch bra. Den stod på Bridgestone dekk og skulle være mer en godt nok mønsterdybde for kommende sesong :-)
Verktøysettet til sykkelen var med, men dette lå løst i toppboksen. Etuiet til verktøyet manglet (skal ligge stroppet fast under salen)
Selger visste ikke årsken til at venstre sidedeksel måtte skiftes, men sykkelen fremsod ikke med noen andre merker som skulle kunne indikere noe velt (på håndtak, styre og andre utsatte områder) Han regner med at det var pga en sprekk i det.
Synes ikke prisen var helt "off" heller, med tanke på hva jeg fikk for min, med nogenlunde lik km-stand, 2 år eldre og med en del mer utstyr.
Jeg ville nok ha sjekket historikken på sykkelen litt før jeg dro ned for å eventuelt gøre en handel. Tenker da på å få sjekket den faktiske årsaken til at sidedekslet måtte skiftes, samt få sett serviceheftet slik at alt var ok der også. En liten kjøretur med den hadde nok sikkert også vært smart.
De har sikkert litt å gå på hva gjelder prisen, ved en eventuell rask handel :) Selger var ivrig etter å spørre om navnet på den jeg var å tittet for, men jeg sa at du (StigRoar) selv tok kontakt om det var interessant for deg.
Så....StigRoar....da er vi spente på hva du gjør

Her er noen bilder og et par filmklipp jeg tok når jeg var der:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Twj2Qc9uM9Y[/video]