Barnslig kanskje, men jeg ble faktisk lei meg

Hvordan er det med dere andre? Har dere klart å holde syklene fine og pene, har dere blitt utsatt for hærverk e.l?
Håpløst når det gjelder Yamaha, vet jeg... Mulig lettere med Kawasaki...FV skrev:Perfeksjonisme er en dyd, spør du meg.
Kan godt være mulig det går an å flekke det på noe vis, men jeg frykter det verste. Kanskje jeg kan få kjøpt slike tuber med originallakk og pensel fra forhandler?
Yamaha er det håpløst med ja. Lakk må analyseres og finne en som matcher. Jeg er så heldig at lakken ble lik den jeg hadde på sykkelen før/etter uhellet. Har spart på fargekoden "i tilfelle"... Men sånt skal ikke skje omigjen!AJ skrev:Håpløst når det gjelder Yamaha, vet jeg... Mulig lettere med Kawasaki...FV skrev:Perfeksjonisme er en dyd, spør du meg.
Kan godt være mulig det går an å flekke det på noe vis, men jeg frykter det verste. Kanskje jeg kan få kjøpt slike tuber med originallakk og pensel fra forhandler?
En motorsykkel er i mine øyne en bruksting. Jeg hadde ikke hatt på langt nær så mye moro med sykkelen hvis jeg hele tiden skulle hatt i bakhodet at jeg ikke kunne få merker på den. Da måtte jeg i såfall slutte å kjøre på grus og slutte meg kjøring på dårlig underlag...og masse annet som er gøy... :-s Fort gjort å gå overende under slike stunt.....Ragnhild skrev: Og det er surt med sånne småskrammer, men ørkendyret er en bruksting.
Men ære være til dere som bruker tid og energi på å polere smykket, og holde det pent og prydelig. Men det er liksom ikke meg og min stil.