Ok.Voksen skrev:Har tenk litt en liten stund på det (er jo fersk her) og tror det er lurt å ta en time-out og løsningen du her skisserer virker fornuftig.AJ skrev:Hvis dette er det du ønsker uten å ta betenkningstid, setter jeg selvfølgelig kontoen din som deaktivert. Dvs. at den ikke slettes, men gjøres utilgjengelig.Voksen skrev:Fant ikke ut hvordan jeg "jevnes med jorden"![]()
Håper at du fikser det AJ?
Gjør det slik fordi vi bestemt at vi vil beholde all historikken som en del av MCsiden.no.
Skulle du senere ønske å gjenoppta medlemskapet kan vi dermed aktivere kontoen igjen.
Da deaktiverer jeg kontoen din i løpet av kvelden i dag, 4.4. Dette fordi jeg helst gjør det på hjemme-PC'en i stedet for låne-PC'en jeg sitter ved for øyeblikket.
Skulle du ombestemme deg i mellomtiden, kan du sende meg en PM, evt. e-post til admin@mcsiden.no.
Har bare lyst til å nevne at selv om man har en konto her inne så er man ikke "forpliktet" til å logge seg på til enhvert tid

Man velger selvfølgelig selv hvor aktiv man ønsker å være og når man bruker kontoen sin. Men dette har du helt sikkert tenkt på selv og dermed egentlig unødvendig for meg å nevne...