Da var man hjemme etter en god og lang mc tur, og da er det vel på tide og oppdatere dere?
Glemte forresten å ta bilder istad føre jeg skrudde på kåpene, men skal få tatt et bilde i morra, så dere ser hvor kontrollbryteren til varmehåndtaka sitter..
Men idag rundt halv tolv var sykkelen ferdig, med nye varmehåndtak, ledningene var stripset og kåpen skrudd på igjen!
Og turen gikk bortover mot sverige, er jo tross alt "harry dagen" idag. hehe.
Så turen gikk ifra Sarpsborg, og gamle veien mot sverige, da vi kom til skjeberg møtte vi brått en bråte med motorsykler, 30-40sykler som kjørte på rekke.. Og jeg og dama endte opp brått midt iblant disse... De fleste kjørte R sykler, og de la tydeligvis ikke merke til at jeg var inniblant de med Tdmèn... Men ihvertfall, kjørte sammens med disse helt til nordby shopping senter, der vi svinget av, hele rekka forsatte mot strømstad.
Etter en liten stopp på Nordby, så bestemte vi oss for å kjøre videre mot strømstad, og der ble vi møtt av kø, da var det deilig å kunne kjøre forbi gitt! Etter omsider var vi kommet til Statoil i strømstad, der vi stoppet og slappet litt av... Mye fulle og rare folk å se der gitt! hehe.. Møtte en god del sykler på veiene der borte.. Etter vi var ferdig å se på alle fulle og gale folk, gikk turen videre, tilbake til Nordby shopping senter igjen, der vi spiste, dama shoppet litt...
Så gikk turen hjemover igjen. Og nå sitter jeg har igjen da! Etter en passe lang mc tur, med mange fine inntrykk
Men en ting jeg lurte på, noen fra mc-siden her som var med på det lange mc toget som jeg fikk blandet meg inn i på vei mot sverige? De fremste syklene i "toget" stoppet all biltrafikk i veikryss for at mcène skulle få kjørt samlet virket det som.. Og ble det for stor gløppe så stoppet de å ventet på hverandre.. Var nesten litt trist å forlate de ved Nordy.. Men de lurte nok på hvilken idiot som svinga av. Haha, var jo kun jeg som svinga der så. De andre forsatte. På endel av de folkas mc jakker mener jeg det sto Rykan, rukan mc eller noe lignende... Var ihvertfall ivrige til å kjøre de folka der.. Men jeg hang på

Var ikke noe å si på det
Det får vel holde som en oppdatering for turen idag vel.. Forresten, var veldig god og varm på hendene under hele turen, så varmehåndtakene fungerte utmerket, bedre enn den gamle typen av Oxford jeg hadde før..
Edit: Etter et tips så trur jeg faktisk det sto Flyt mc... Skal ikke si sikkert, men det kan nok stemme ifølge ryktene