He he. Nja. Jeg er jo på vei nedover no. Har jo tatt av 11-12 kg det siste halvåret.Kawasaki skrev:
Bare for raggi å lage litt mere mat til deg,så er du vel der snart

Men et alternativ er jo å gå for en egosykkel uten mulighet for passasjer.

He he. Nja. Jeg er jo på vei nedover no. Har jo tatt av 11-12 kg det siste halvåret.Kawasaki skrev:
Bare for raggi å lage litt mere mat til deg,så er du vel der snart
Jeg tenkte mer på at hun hentet slegga og var på vei mot deg, men i siste øyeblikk leste hun hva som ble skrevet og snudde for å legge den tilbake. Sykkelen ville hun jo aldri funnet på å herpe! Da får hu jo ikke kjørt no!Snikkeren skrev:Hmm. Slegge, Raggi, og garasje? Tror jeg må ut en tur og sjekke at Gliset har det bra.Bjønnavind skrev: Bravo! :=D>
Jeg tror Raggi i dette øyeblikket returnerer til garasjen med slegga etter Snikkerens fantastiske redning!! Hehe..
![]()
hmm... gløym at ej e sunnmøring allereide?? Kan ikkje ødelegge ting sannSnikkeren skrev:Hmm. Slegge, Raggi, og garasje? Tror jeg må ut en tur og sjekke at Gliset har det bra.Bjønnavind skrev: Bravo! :=D>
![]()
Hadde vært greit å fått avklart det der for det er jo en skikkelig god plan!Snikkeren skrev:[klippe...]
Men et alternativ er jo å gå for en egosykkel uten mulighet for passasjer.
Raggi skrev:hmm... gløym at ej e sunnmøring allereide?? Kan ikkje ødelegge ting sannSnikkeren skrev:Hmm. Slegge, Raggi, og garasje? Tror jeg må ut en tur og sjekke at Gliset har det bra.Bjønnavind skrev: Bravo! :=D>
![]()
Skjærp deg, gutt !Snikkeren skrev:Så var det det med å stole på den du sitter på med da.Bjønnavind skrev:Velkommen til forumet Raggi! :) Du får øvelseskjøre med Snikkeren da vettu. La han sitte bakpå litt!![]()
He he. Neida. Vi får se. Jeg må tenke litt (les veldig mye)på det.![]()
Nå,æ skjønte da såpass.Snikkeren skrev:Jeg skrev det jo bare som en spøk. Og den lille skriften var bare for å understreke at det var en spøk.
Hun skal nok få prøvd seg.
Måtte jo så klart lage en egen tråd for bakpåsitterne, som er en svært viktig del av turen og MC-opplevelsen for mange av osstoffinteppen skrev:Hei!
Så fint at vi passasjerer har fått en "egen" tråd.
Veldig bra beskrivelse - denne skal jeg huske når folk synes det høres skummelt uttoffinteppen skrev:Jeg ble overrasket over hvor mye mer man ser fra en motosykkel enn fra en bil. Alle bekker, fosser og vann kommer liksom nærmere. Til og med mil på mil gjennom skogen blir interessant når man sitter bakpå. Jeg er glad i kjøre turer fra før, og når man i tillegg får kjappe akselerasjoner og svinger som kiler i magen, kan det ikke bli bedre!