Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Min kandidat har fått beskjed av sin kjørelærer om at han antakelig klarer seg med fire
kjøretimer...
Selv anslo han femten timer,så mitt bidrag har altså spart ham for sjutusen kroner,men det
står i Veguvesenets papirer at ledsager ikke har anledning til å motta godtgjørelse......
det kan de si som eter flere karbonadesmørbrød på vår bekostning hver dag.... :evil :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Me må ha ein gjenøgang !

Brukeravatar
Sprint
Innlegg: 566
Registrert: 10 sep 2010, 16:23
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Sted: Karmøy

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Sprint »

Du må ikke legge deg ut med Veguvesenet :[-X ,iallefall ikke oppi matfatet =; De gutta der er som elefanter,glemmer aldi :evil
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Hjemme? Borte? Uavgjort?
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag ble KawaBæiben arveløs. Ryddet i fillehaugen i garasjen og da spurte hun om jeg brettet klærne mine. Det straffet seg !

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Geir »

Pollti skrev:I dag ble KawaBæiben arveløs. Ryddet i fillehaugen i garasjen og da spurte hun om jeg brettet klærne mine. Det straffet seg !
:knegg Pent levert av slyngelen! :thumleft Eller var det kanskje et "Ungdommen altså! :gk " som var riktig her
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Helt klart at hun har fått for lite juling i barndommen :[-(

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I går hadde hun banekjøring og det falt i smak selv om de andre var gamle tullinger syntes hun. De var over 40 år :-k Mao utgamle :-)å Det må nok mere juling til fremover og mindre mat. Til lørdag og søndag blir det øving i kjøregården for å finpusse på det som foregår der. Vi har lånt søsterens Suzuki 750 til det formålet. Så skal hun være med en av banekjørings oldingene ut å kjøre trailer, de hadde visst snakket om blindsoner og dårlig oversikt fra traileren hans så hun vil være med og oppleve det¨selv. Han er sikkert en ålreit tullete olding selv om han sies å være utgått på dato :scratch
Deretter er det langkjøring og 1 dobbeltime så blir det oppkjøring. Hun tar opplæringen veldig alvorlig og virker mere enn motivert og klar for det så dette tror jeg går bra.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Fikk kjørt litt i dag og men så gaula Haus Gestapo at hun ventet på meg på supærn. Der måtte jeg kjøpe olabukser og under trusseler om grov blind og umotivert vold ble jeg påtvunget dress også. Litt pussig, da jeg prøvde dress fikk jeg beskjed om å dra inn vomma. Gåkke sa jeg, så feit er jeg bare :redface Men da jeg dro på meg kjørebuksa så fikk jeg beskjed om at den er for liten. Gjør ikke no sa jeg og dro inn magan, og da ble buksa alt for svær :knegg HG tok ikke pointet, men dama som handlet klær til guttungen sin lo så hun var dårlig :prf Til straff for at jeg opponerte så ble jeg sendt til frisøren i ettermiddag. Det har utløst de værste scener :evil Frisøren, ei australsk dame var like sur som meg så jeg avbestilte HG sin frisørtime i morgen på pur faen. Det har a oppdaget nå så hun er ånkli ilter :knegg
Ikke 40 gærne HGer får meg til å barbere meg i dag ihvertfall. I morra må jeg kjøpe sorte sko også. Etterpå så går hun av skaftet når hun finner ut at slipsene er borte, de er nyttig til mye annet enn å ha rundt halsen :prf Tvinnfolk er det bare bråk med og jeg gleder meg til konfirmasjonshevlete i familien er over for i år. Det gjør konfirmanten og kjenner jeg ham rett. :roll :thumleft

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av JK95 »

Skjønner hva du mener, var gjennom det samme styret for to år siden :sk? Makan til styr når mor og far ikke klarer å se hverandre, langt mindre dele en konfirmasjon :dontknow
Så det ble en her og en der, med tilhørende klesstyr :doh *mas

Eneste positive med hele greia var at det ble litt ekstra kroner i kassen, som nå har vist seg nyttige når sykkel og lapp skulle finansieres :prf Uansett var det kansje den største lærdommen jeg har om at skilte foreldre er noe herk :sorry

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Nå må du være obs pollti, driver ho å skal pynte opp deg har a noe på gang. :-)å

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå er det ikke skilsmisse styr her i heimen da. Det handler mere om vrang,sur gubbe med slipsvegring og dress allergi og HG sine ønsker om at det skal bli folk av gemalen. At hun ikke gir opp ? Nå har jeg vært politisk ukorrekt i de 30 årene vi har kæmpet i hop og jeg har ingen planer om å bli grønnsak med det første. Noen ganger så har hun vært så sinna at jeg har gitt etter for presset og da har det vært galt også. Etter ei stund så er hun dritalei av Ånkli Særriøs & Sønner at hun savner ukorrekthetene. Ække lett å gjøre de som er født uten bunnplugg lykkelig skal jeg si deg :knegg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Svein2 skrev:Nå må du være obs pollti, driver ho å skal pynte opp deg har a noe på gang. :-)å

Ja, DET vet jeg ! Konfirmasjon på lørdag sier hun. Mine lykkeønskninger om et hyggelig selskap falt på steingrunn, jeg må visst være med og det vil jeg ikke. Konfirmanten vil heller sitte her hos meg og se på F1 men han må ihvertfall til pers den stakkaren. Onke Henge vrir seg nok unna i siste liten :-k :knegg :knegg

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Hva med å by opp konfirmanten på ei kule poker etter middan. Blir det noen lange geiper
rundt, skylder du på guttongen som selvfølgelig tar på seg skylda hvis han vinner førstepotten,
på den dagen blir han automatisk tilgitt.
I kirka får du bare sitte å klø deg på pongen og under midda`n får du passe på å være så sulten så du
fyller ut tre timer med spising. Lykke tell.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

En kan da ikke lyske seg i kirken :scratch Er Nils Prest som er sjef for konfirmantgjengen så jeg får ringe ham i kveld og komme med forslag til kort preken og korte salmer. Så synger vi de 2 første ord fra salme 253, 2 vers. :prf :prf

Svar