Fikk kjørt litt i dag og men så gaula Haus Gestapo at hun ventet på meg på supærn. Der måtte jeg kjøpe olabukser og under trusseler om grov blind og umotivert vold ble jeg påtvunget dress også. Litt pussig, da jeg prøvde dress fikk jeg beskjed om å dra inn vomma. Gåkke sa jeg, så feit er jeg bare

Men da jeg dro på meg kjørebuksa så fikk jeg beskjed om at den er for liten. Gjør ikke no sa jeg og dro inn magan, og da ble buksa alt for svær

HG tok ikke pointet, men dama som handlet klær til guttungen sin lo så hun var dårlig

Til straff for at jeg opponerte så ble jeg sendt til frisøren i ettermiddag. Det har utløst de værste scener

Frisøren, ei australsk dame var like sur som meg så jeg avbestilte HG sin frisørtime i morgen på pur faen. Det har a oppdaget nå så hun er ånkli ilter
Ikke 40 gærne HGer får meg til å barbere meg i dag ihvertfall. I morra må jeg kjøpe sorte sko også. Etterpå så går hun av skaftet når hun finner ut at slipsene er borte, de er nyttig til mye annet enn å ha rundt halsen

Tvinnfolk er det bare bråk med og jeg gleder meg til konfirmasjonshevlete i familien er over for i år. Det gjør konfirmanten og kjenner jeg ham rett.