På tide med en liten oppdatering.
Leverte sykkelen inn hos Løwens yamaha senter tirsdag denne uka... På onsdag ble det byttet kjede og drev, både foran og bak

Men pga mye jobb og stress. Så fikk jeg ikke hentet sykkelen før idag. Men nå står den glad og fornøyd nede i garasjen igjen
Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å sjekke slakken i kjedet, og det virker som gutta på verkstedet kan sakene sine gitt, målte sånn ca til 5cm slakk.. Og ifølge tdm håndboken skal den være på rundt 5-6cm...
Var egentlig fint vær til å kjøre sykkel i idag, men desverre ble det kun turen ifra gressvik og hjem til særp. Dama synes det blåste litt, så ble ikke noe mere kjøring, men isteden ble det å ta kassa med 4hjul isteden, og en tur til sweden
I morra har de jo også meldt fint vær, så får prøve å få tatt meg en tur med sykkelen da.. Tenkte å vaske den i morra også, var å kjøpte Meguiars ULTIMATE WASH & WAX istad. Så vi får se hvordan denne såpa/ voksen fungerer...
Litt info ifra siden dems:
Meguiar's legendariska vaxskydd när du tvättar.
Extremt väl sammansatt produkt som förenar Carnauba och syntetiska polymerer teknologin i vårt absoluta bästa premiumschampo.
Vårt med glansgivande schampo. Lämnar en djupt högglansig "just vaxad" glans.
I tillegg kostet jeg på meg en ny vaske hanske ifra maguiar`s, ettersom den jeg har nå begynner å bli ganske slitt og svart

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.