Her er en test som forteller nøyaktig hvilken sykkel DU bør kjøre

http://helloquizzy.okcupid.com/tests/th ... ality-test
PS. Jeg må snarest og med en gang skaffe meg ny sykkel siden denne testen påstår at jeg burde ha en Yamaha FJR 1300 :#-O
Uffda...jgrlars skrev:Harley 883 Sportster ble resultatet mitt.. Trokke det....Men en Harley skal man ikke se bort fra at det kan bli en vakker dag... :)
You scored dead center average, lacking any of the personality quirks that normally drive people to motorcycling.
Haha.. jaja.. får skylde på at jeg er ganske fersk når det gjelder mc, og ikke helt normal...AJ skrev:Uffda...jgrlars skrev:Harley 883 Sportster ble resultatet mitt.. Trokke det....Men en Harley skal man ikke se bort fra at det kan bli en vakker dag... :)
You scored dead center average, lacking any of the personality quirks that normally drive people to motorcycling.
![]()
:#-O ...
Selvfølgelig finnes det ingen normale motorsyklister....!! :#-ORagnhild skrev:Å?![]()
Finns det normale motorsyklister?
FEIL!!!!!Fidel skrev:Hm. Jeg ble også R1. Men de har sikkert ikke Guzzi som opsjon, ellers hadde det heeeelt sikkert blitt det :-)
You've ridden 'em all. You love riding, and you're at the peak of your game. You develop irrational love for unusual motorcycles, and the latest acquisition is a sweet Moto Guzzi.
You are the most likely among the personality types to own a garage full of esoteric old bikes awaiting restoration.