Ja, du lot ikke sjangsen gå fra deg når jeg sa at neste medlem som registrerte seg ble medlem nr 1500.

Stilig profilbilde.

-Nei, har ikke tatt Teori enda.Snikkeren skrev:Hei, og velkommen til MCsiden.![]()
Har du fått oppkjøringsdato da?
- Tusen takk for det :-)AJ skrev:Litt av en presentasjon, må jeg si...![]()
Du er veldig velkommen her på MCsiden.no og jeg er sikker på at jeg har mange med meg når jeg ønsker deg lykke til med A-lapp målpasseringa som åpenbart er like rundt hjørne
Takker, takker :-)evike skrev:Som en av de få aktive jentene her, så føler jeg meg programforplikta til å hilse deg velkommen - veldig HJERTELIG velkommen. At jeg opprinnelig er oppvokst mest på Sjøskogen (dette var for de lokalt kjente) og vanket i Drøbak dengang SeaSide var oppegående, gjør at jeg ønsker deg ekstra velkommen
Begge deler? Eller om man bor sånn til at man slipper å måtte ha bil så er det sannsynligvis kjempekjekt å slippe de utgiftene og bekymringene!jolan skrev: Jeg har ikke billappen engang, for dét, det skulle jeg i hvert fall ikke ha. For meg var det alltid kun motorsykkel som gjaldt.
Janusz
Joda, jeg skjønte det etter hvert. Jeg skulle ha slått til etter videregående, da det kostet en tusing å ta billappen(i Polen, men gyldig i Norge nå), da alle skolekamerater kjørte opp. Fatter'n ville spandere den tusingen på min kjøreopplæring da, men jeg nektet plent, for jeg skulle jo ikke ha bil, men motorsykkel, og dessuten var eget kjøretøy utenfor økonomisk rekkevidde da. Hadde jeg gjort det da... så hadde jeg kanskje ikke brukt de akk, sikkert tett opptil 50 Munch-lapper for mc-opplæring i Norge...joo skrev: Begge deler? Eller om man bor sånn til at man slipper å måtte ha bil så er det sannsynligvis kjempekjekt å slippe de utgiftene og bekymringene!
Så prioriteringen er jo strengt tatt helt bra den
Høres helt normalt ut. Jeg er fortsatt der... uten at det affiserer meg noe særlig. Ikke la deg presse til å kjøre mer enn du føler er trygt, ihvertfall ikke på vei. Skal du på død og liv utfordre deg selv, så gjør det i det minste på bane, hvor alle ANDRE elementer er under full kontroll.Icetruck skrev: Merker at jeg ikke har sjangs i svingene enda, og jeg syntes nesten synd på resten av gjengen som allerede har tatt av hjelmene sine når de står og venter på meg
Du er ikke alene :) har det sånn selv.Icetruck skrev:Jeg kjører i mitt eget tempo, derfor de må vente en del!![]()
De sier selv at jeg skal kjøre i det tempo jeg føler er sikkert for meg, så det er jo ikke noe problem!![]()
Merker selv at det går utrolig sakte i svinger noen ganger, men trenger å bli bedre kjent med sykkelen, og kanskje bli kvitt frykten om at det er olje eller diverse i vær eneste sving.. Har en skikkelig oljenoia om dagen
Kanskje deg/dere vi snakka med onsdag kveld på bensinstasjonen på Hurum/Klokkarstua da? Vi var 4 (alle på BMW) som skravla med en trivelig gjeng.Icetruck skrev: Kjøpte meg en 2009 Yamaha R6 i februar som har stått og ventet i garasjen, helt til jeg fikk lappen forrige mandag! :-)
Har en gjeng venner som kjører, og jeg har alltid hatt lyst på mc, så nå gadd jeg ikke vente lenger!
Merker at jeg ikke har sjangs i svingene enda, og jeg syntes nesten synd på resten av gjengen som allerede har tatt av hjelmene sine når de står og venter på meg
Takker og bukker :-)AJ skrev:Veldig hyggelig å ha deg tilbake, LinnSurion![]()
![]()
Hvor holder du til, forresten? Bodø, kanskje?
Kan jo være greit for andre å vite for de som vil ha en kjørekompis/venninne...![]()
Regner med at du gjerne møter andre her fra MCsidenb.no :-)