Har lurket litt rundt for å finne en "smart" flasher, og så langt virker denne mest interessant. Ikke akkurat "billig", men kanskje noe som overlever helårsbruk? Hva tenker folket om noe slikt?
KrankenWagen skrev:Tyske Motogadgethar mye bra, de lager kvalitet.
Kr 330,- norske, fra svensk forhandler. Har kjøpt fra dem, hyggelige svensker gitt.
Nei, det stemmer vel. Litt derfor jeg personlig er litt opptatt av å ha en slik som ikke flasher i vilden sky. Men at dette funker tror iallfall jeg. Så får det heller være at det er ulovlig. Den jeg lenket til kan forøvrig slåes av ved å gjøre en liten kombo-manøver med nøkkel og bremsenHaavar skrev:Ettermontert blinkende bremselys er desverre ikke tillatt. Det samme er det med blinklys intergrert i baklykta.
Ikke sant?!Icetruck skrev:Den tid, den sorg![]()
Tok ikke mange minuttene å bytte, skulle jeg evt få noe refs for det, har jeg original lykt liggenes
Det er sant. Det er den ene tingen jeg er noe engstelig for, å få en bil inn bakfra. Har så forbasket lite kontroll på det liksom, i forhold til det som skjer foran :[-o<Icetruck skrev:Det er verdt det, føler en ekstra trygghet på at bilen bak ikke måker inn i baken min.
MEN, det kan jo være en falsk trygghet, vet jo aldri med disse som har ratt
Du kan jo skylde på at du i din "voksne" alder, "skjelver" så på hånda (ca 5 Hz) at bremselyset blinker.fikse skrev:Nei, det stemmer vel. Litt derfor jeg personlig er litt opptatt av å ha en slik som ikke flasher i vilden sky. Men at dette funker tror iallfall jeg. Så får det heller være at det er ulovlig. Den jeg lenket til kan forøvrig slåes av ved å gjøre en liten kombo-manøver med nøkkel og bremsenHaavar skrev:Ettermontert blinkende bremselys er desverre ikke tillatt. Det samme er det med blinklys intergrert i baklykta.
"Sier du at blinklyset mitt blinker, Herr inspektør? Næææh, det har jeg ikke sett noe til!"
Jeg kunne tenke meg at det er akkurat da jeg ville hatt den.. I køkjøring er det så meget lett å gjøre alt annet i bilen enn å følge med på veien.. Ser man da noe som blinker så flyttes blikket dit..fikse skrev:Ser for meg at det kan bli litt irriterende for de som ligger bak, ved f.eks køkjøring?