Ellers får man bare forklare onkel blå at man driver med innkjøring av sykkelen. Da respekterer dem helt sikkert at du veksler mellom hastigheter mellom 100-200km/t.. Trur ikke det er noe problem

haha.. Eller det er kanskje ikke så lett, men nesten

haha.... Jeg har ihvertfall trua
Fant ut istad når jeg parkerte sykkelen for kvelden at jeg kjører på STD modus på sykkelen... Jeg kan kanskje stille den over på A modus nå ettersom jeg snart har kjørt 200km på STD modus... STD modus halverer effekten på sykkelen, mens A modus er full effekt.. Hva mener folket her? Bør jeg forsette innkjøring på STD modus? Selv mener jeg det kanskje er lurt å bytte over til A modus nå, 200km med halv motor effekt har jeg jo snart kjørt nå. Så da er det vel på tide å forsette på A modus?
Virker faktisk som motoren koser seg mest på rundt 5000omd etter det jeg har kjørt idag. Har som sagt ligget mest på 4-5000omd ved kjøring på landevei. Pluss at jeg har dratt den et par ganger opp på rundt 8000omd.. Eller bør jeg kanskje være litt skeptisk så jeg ikke kjører motoren for hardt??? I mine øyne er ikke 5000omd så mye egentlig, er jo ikke over halvparten engang av turtalls kurva på sykkelen, den er jo fra 1000-13000.. Rødstreken begynner på rundt 14000.. Så å ligge på rundt 5000omd bør vel ikke skade motoren selv om jeg kun har kjørt 180km nå.. Kanskje jeg tilogmed bør begynne å gire ned litt, og få kjørt litt på rundt 6-6.500omd å?
Som sikkert alle her forstår, så er jeg redd for å gjøre noe galt, eller drepe motoren eller lignende.. hehe.. Hva mener dere om innkjøringa mi så langt??