Oisann... :-)
Er visst innafor økonomisk rekkevidde denne, så vidt jeg kan regne meg fram til...

Fin er'n også, gitt...

Oisann... :-)
"SKAL" ikke Ducati være rød da? :)Desmo skrev:Bare et minus med den; Den er rød. "Alle" Ducatier er enten røde eller gule.
Jodå, visst ska de vara röda. Eller gula. Eller svarta, eller grå... eller silver eller blå. Osv.Crinos skrev:"SKAL" ikke Ducati være rød da? :)Desmo skrev:Bare et minus med den; Den er rød. "Alle" Ducatier er enten røde eller gule.
Jeg har i alle fall krav til at om jeg skal ha en Ducati, så må den være rød eller sort med røde detaljer.
rerell skrev:
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
øh - noen grunn til ikke å ha to skiver foran?Crinos skrev: En ting jeg ikke helt klarer å slå i fra meg er om jeg vil bygge om til to skiver fremme eller om jeg bare skal nøye meg med en.
Jompa skrev:Det kan vel være at en smallbore pumpe gir mere trykk og mindre mengde enn bigbore.
Så hvis du bruker bigbore med ei skive får du for lavt trykk på kaliperen og motsatt får du for liten
Mengde med to skiver og smallbore pumpe, sånn at klipa treffer styret før du har full virkning ?
Ai ai... Ikke artig i det hele tatt.rerell skrev:Gips...![]()
Själv har jag 10 uker kvar innan mitt ska av...Knäckt handled. Irriterande ja.
Kun kostnad!tagesk skrev:øh - noen grunn til ikke å ha to skiver foran?Crinos skrev: En ting jeg ikke helt klarer å slå i fra meg er om jeg vil bygge om til to skiver fremme eller om jeg bare skal nøye meg med en.
[TaSK]
Det var slik det var ja.... Vell. Da er det tydeligvis enten eller...Jompa skrev:Det kan vel være at en smallbore pumpe gir mere trykk og mindre mengde enn bigbore.
Så hvis du bruker bigbore med ei skive får du for lavt trykk på kaliperen og motsatt får du for liten
Mengde med to skiver og smallbore pumpe, sånn at klipa treffer styret før du har full virkning ?
Det är flera brudd, och blev beskrivet som komplicerat. Krosskador på båda sidor om handleden, men framförallt har ett av benen i handen rivits loss och flyttat sig till en helt annan plats och roterat helt runt. Blev en liten operation ja. Har massa metall i handen nu.Crinos skrev:Ai ai... Ikke artig i det hele tatt.rerell skrev:Gips...![]()
Själv har jag 10 uker kvar innan mitt ska av...Knäckt handled. Irriterande ja.
I 2006 gikk jeg hele sommeren med gips på armen. Først 3 måneder, så var jeg uten gips i ca 1 uke, før jeg klarte å knekke noe nytt i armen og 3 nye måneder med gips.
Har du et stort/komplisert brudd. Eller var det rett og fint?
Jeg har knekt håndleddet som guttunge, og det var ikke helt bra... Sliter med at jeg får senebetennelse om jeg belaster hånda.
Mulig jeg er helt på jordet her, men hva ellers skal man bruke bremsene til enn å komme raskt ned i fart?Crinos skrev: På sykkelen min er bremseskiver kun til bruk for raskt å gå ned i hastighet. Ellers bruker jeg motor/gir til å justere hastighet både opp og ned med.
Hehe.. Så sant, så sant.. Var en dum setning det der... vet faktisk ikke helt hva jeg tenkte på heller.tagesk skrev:Mulig jeg er helt på jordet her, men hva ellers skal man bruke bremsene til enn å komme raskt ned i fart?Crinos skrev: På sykkelen min er bremseskiver kun til bruk for raskt å gå ned i hastighet. Ellers bruker jeg motor/gir til å justere hastighet både opp og ned med.
Det var derfor jeg tenkte: To skiver gir bedre bremser enn én; da vil jeg ha to.
[TaSK]
Crinos skrev:Tok å målte vekta mi her på kontoret i dag...
Etter snart 4 uker på krykker har jeg slanket av meg 8kg.... Det er ikke så galt![]()
![]()
Håper bare nå ikke at kjerringa forlanger fire nye uker på krykker...