Svein2 skrev:Altfor tidlig å tenke på dette nå når vi har igjen flere turer og mye av årets sesong,
men jeg kjører stadig vekk forbi Svullrya på Finnskogen å tenker at her må det være glimrende med ett MC-treff ei helg.
Det ligger usentralt, skjer lite der og ligger midt i skogen, men fine overnattingsmuligheter med motell og hytter, god mat på restauranten,
muligheter for svenskhandel, fine mc-veier på norsk, men spesiellt svensk side og veldig fint turterreng på bena hvis fredagskvelden skulle bli for morsom.
Det er mulighet for leie av partytelt eller lavo. Vet at Hondaklubben har hatt flere treff der og roser stedet og betjeningen.
http://www.finnskogen.no/node/17" onclick="window.open(this.href);return false;
Avstand fra Kongsvinger er 42 km, fra Elverum 88 km, nærbutikk 200m, nærmeste nærbutikk på svensk side (litt større enn kontoret mitt) 12km,
Sunne 95 km, og polet i Torsby (stenger kl 1400 på lørdager) 53 km.
Dette blir noe å tenke på når snøen begynner å lave ned igjen.

Redigert: P.g.a. Norgestreffet flytter jeg det til 31 mai-2 juni.
Nå har jeg vært i kontakt med Eva på Svullrya og hun ønsket hyggelige MC-folk hjertelig velkommen til Finnskogen.
Med ett lite forbehold blir det første hele helga i juni, 7-9 juni. Det var greit både helga før og etter men uansett vil det ikke
passe for alle så jeg setter av den helga.
Jeg har ytret ønske om leie av lavo med grill både fredag og lørdag med "lettere" underholdning en av dagene, mulig det vil koste litt
ekstra i tillegg til hytte event. motelleie men ikke mye.
Lørdag på dagtid legger jeg ikke opp til så mye annet enn MC-kjøring for den som er i form til det. Kan tenke meg at kanskje ei gruppe
gjerne også vil utforske noen grusveier.
Kanskje noen glupinger her (Dexter?) kan sette opp ei påmeldingsliste med "kanskje kommer" slik at jeg har en liten pekepinn hvor
mange vi blir. Uansett må hver enkelt bestille overnatting, se hjemmesida:
http://www.finnskogen.no/node/17" onclick="window.open(this.href);return false;
Redigert: P.g.a. Norgestreffet flytter jeg det til 31 mai-2 juni.