På denne lokale barkrakken er det blitt spist Stilton med portvin til, 10 år gammel Tawny, god kombinasjon og mer engelsk blir det vel ikke.
Har det gått hardt utover budsjettet nå ArcticTiger, ser du spanderer i hytt å pine på turene deres/dineArcticTiger skrev:Ikkeno alkol her igårn
![]()
Kjøper heller cola, kaffe og bennsin for penga
Ja det tærer hardt på kassa nåBusa Trond skrev:Har det gått hardt utover budsjettet nå ArcticTiger, ser du spanderer i hytt å pine på turene deres/dineArcticTiger skrev:Ikkeno alkol her igårn
![]()
Kjøper heller cola, kaffe og bennsin for penga
Laks i dag også??? Blir snart gjeller på deg AJ...AJ skrev:Sitter og "pimper" Angiolo Piccini Rosso Toscana rødvin basert på 'organis grapes' (2011). Passe tørr og egnet seg godt til laksen med tilbehørende garnityr som fortsatt sitter i smaksløkene...
Jeg har spist kylling endel ganger i det siste, hva blir det på meg da acheron skrev:Laks i dag også??? Blir snart gjeller på deg AJ...AJ skrev:Sitter og "pimper" Angiolo Piccini Rosso Toscana rødvin basert på 'organis grapes' (2011). Passe tørr og egnet seg godt til laksen med tilbehørende garnityr som fortsatt sitter i smaksløkene...
ArcticTiger skrev:Jeg har spist kylling endel ganger i det siste, hva blir det på meg da a