Rundtur i Telemark, lørdag 22. September.

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Chevy1974
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700

Re: Rundtur i Telemark, lørdag 22. September.

Legg inn av Chevy1974 »

Flott, då prøvar eg å få det til :D
Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Chevy1974 skrev: Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)
Sånt liker vi å høre :thumleft

Du vil garantert bli tatt godt i mot og tatt godt vare på om du stiller på denne turen! Kjenner flere av gutta som skal være såpass at jeg kan si dette :thumleft . Blir været bra i tillegg ligger alt an til at du får en topp MC-opplevelse på tampen av sesongen :prf

TracerWilly
Motorsykkelen din: Yamaha MT-09 Tracer

Legg inn av TracerWilly »

Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?

Brukeravatar
BMWilly
Motorsykkelen din: BMW R1200RT 2010mod.

Legg inn av BMWilly »

evike skrev:Er selv på jobb fra 8-15.30, men:

1. KM vil sikkert være med hvis jobb-situasjonen tillater det.
2. Vi har overnattingsplass for inntil ca. 4 personer hvis det er noen som trenger for at turen ikke skal bli FOR lang. Bosted: i nærheten av Tønsberg/Andebu.
Dette til BMWilly og evnt. andre som har behov (eller bare ønske) :vs
Tusen takk for tilbudet :prf men jobb kommer muligens i veien. Håper å bli ferdig i god tid på fredag men i verste fall blir det lørdag hvis jeg er uheldig :sk? . Så jeg vil ihvertfall ikke ta "plassen" til noen andre når det er såpass usikkert.
Medlem av GladeHjulMc [album]5237[/album]

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Chevy1974 skrev:Flott, då prøvar eg å få det til :D
Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)

Flott at du fant oss! :thumleft

GOD TUR!

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

ArcticTiger skrev:Da tar vi en liten oppsummering: Det blir Telemarkskøyring Laurdag 22 september :thumleft

Vi tar sikte på denne ruta: http://goo.gl/maps/cojN4" onclick="window.open(this.href);return false; ca 50 mil, hvis været er bra i høyden.
Alternativt denne : http://goo.gl/maps/QjwtK" onclick="window.open(this.href);return false; ca 46 mil.

Dere kan være med på hele eller deler av ruta, her er forslag til møtesteder, klokkeslett ca (fra googlemaps):
Jeg starter fra Statoil Andebu sentrum kl 8.00
Første stopp blir Shell Wattenberg, Risingvegen, Skien, med avreise 9.20
Neste stopp Kjernehuset, Gvarv, med avreise 10.20
Vi tar avgjørelse på Gvarv hvilken rute vi tar videre, allt etter været den dagen.

For den som kommer "langveisfra" har Evike tilbudt overnatting, dette er ca 5-10 min kjøring fra Andebu sentrum. Send Evike en PM og avtal med henne :D

Ta med termos med noe varmt i og litt å bite i, og varme klær. Det blir stopp for middag på Rauland evt Dalen.

:vs Vel møtt til MCsidens Telemarkskøyring :yeyeye :thumleft
BUMP

Brukeravatar
Voodoodoo
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013

Legg inn av Voodoodoo »

dynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?
Hvis de kjører fra Gvarv ca.1020 så er de på Notodden ca. 1050-1100.
Om du kjører gjennom Notodden og holder E134 mot Seljord/Haugesund i ca 2km så kommer du forbi flyplassen venstre siden og Tuvensenteret på høyre side. Kjør gjennom første rundkjøring og ta til høyre i neste så kan du stå på Shellstasjonen der og vente til gjengen kommer kjørende. En i følget bør vel kunne komme bortom og plukke deg opp. Om jeg blir med så tenkte jeg å stå der sjøl. Kjører en svart Haya 03 mod.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
Chevy1974
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700

Legg inn av Chevy1974 »

dynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?
Ser ut til at dette er ditt første innlegg her?
I så fall: VELKOMMEN TIL MCsiden :D

Når det gjeld spørsmålet ditt, så er eg litt usikker. Kunne tenkt meg å møte opp der sjølv, men veit ikkje om ruta blir lagt innom sentrum. På det eine kartet ser det i alle fall ut til at ruta går nesten inn til Notodden, men dersom det er fleire som vil starte i Notodden kan vi sikkert avtale ein fast møteplass, og så kan ein av oss ha telefonkontakt med resten av følget.

Har du køyrt mykje tidlegare, eller er du like fersk som meg?
(eg tok MC-lappen for ca 3 veker sidan og har nettopp kjøpt min første sykkel, så eg er HEILT fersk :P :p )

EDIT:
Voodoodoo var raskare enn meg og gav deg eit bedre svar ;-)
Eg skal følge med på denne tråden, og så kan vi prøve å avtale noko når det nærmar seg.
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
JRO
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013

Legg inn av JRO »

Chevy1974 skrev:Flott, då prøvar eg å få det til :D
Hei Chevy1974, regner med at jeg blir med på denne turen også. Vi kan kjøre sammen fra Kongsberg hvis du ønsker det. Satser også på å hive meg på fra Notodden.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

Se der ja, der har dynga satt sitt første spor på forumet :thumleft
Velkommen til McSiden dynga, så satser vi på godvær neste helg :prop:
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

TracerWilly
Motorsykkelen din: Yamaha MT-09 Tracer

Legg inn av TracerWilly »

Chevy1974 skrev:
Ser ut til at dette er ditt første innlegg her?
I så fall: VELKOMMEN TIL MCsiden :D

Når det gjeld spørsmålet ditt, så er eg litt usikker. Kunne tenkt meg å møte opp der sjølv, men veit ikkje om ruta blir lagt innom sentrum. På det eine kartet ser det i alle fall ut til at ruta går nesten inn til Notodden, men dersom det er fleire som vil starte i Notodden kan vi sikkert avtale ein fast møteplass, og så kan ein av oss ha telefonkontakt med resten av følget.

Har du køyrt mykje tidlegare, eller er du like fersk som meg?
(eg tok MC-lappen for ca 3 veker sidan og har nettopp kjøpt min første sykkel, så eg er HEILT fersk :P :p )

EDIT:
Voodoodoo var raskare enn meg og gav deg eit bedre svar ;-)
Eg skal følge med på denne tråden, og så kan vi prøve å avtale noko når det nærmar seg.
Har kjørt en par år. Hvis jeg blir med kjører jeg fra Oslo på morgenen via Kongsberg. Kan evt. kjøre sammen derfra og til Notodden der vi kan treffe de andre.
Det kan også hende jeg ligger på hytta ved Gransherad, gir deg beskjed.

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

BMWilly skrev:
evike skrev:Er selv på jobb fra 8-15.30, men:

1. KM vil sikkert være med hvis jobb-situasjonen tillater det.
2. Vi har overnattingsplass for inntil ca. 4 personer hvis det er noen som trenger for at turen ikke skal bli FOR lang. Bosted: i nærheten av Tønsberg/Andebu.
Dette til BMWilly og evnt. andre som har behov (eller bare ønske) :vs
Tusen takk for tilbudet :prf men jobb kommer muligens i veien. Håper å bli ferdig i god tid på fredag men i verste fall blir det lørdag hvis jeg er uheldig :sk? . Så jeg vil ihvertfall ikke ta "plassen" til noen andre når det er såpass usikkert.
Foreløpig har ingen andre meldt seg, så det virker ikke som det blir noe å slåss om her på Gryte.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

ArcticTiger skrev:
ArcticTiger skrev:Da tar vi en liten oppsummering: Det blir Telemarkskøyring Laurdag 22 september :thumleft

Vi tar sikte på denne ruta: http://goo.gl/maps/cojN4" onclick="window.open(this.href);return false; ca 50 mil, hvis været er bra i høyden.
Alternativt denne : http://goo.gl/maps/QjwtK" onclick="window.open(this.href);return false; ca 46 mil.

Dere kan være med på hele eller deler av ruta, her er forslag til møtesteder, klokkeslett ca (fra googlemaps):
Vi tar avgjørelse på Gvarv hvilken rute vi tar videre, allt etter været den dagen.

For den som kommer "langveisfra" har Evike tilbudt overnatting, dette er ca 5-10 min kjøring fra Andebu sentrum. Send Evike en PM og avtal med henne :D

Ta med termos med noe varmt i og litt å bite i, og varme klær. Det blir stopp for middag på Rauland evt Dalen.

BUMP
@Dynga, Chevy1974, kz1300 og andre som vil koble seg på fra Notødden: Jeg blir off-line nå fram til turen. Send en PM til Banditmannen med ditt mobilnummer, så holder vi kontakt når vi nærmer oss. Shell Tuven på Notødden er en grei møteplass :thumleft

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

ArcticTiger skrev:
ArcticTiger skrev:

BUMP
@Dynga, Chevy1974, kz1300 og andre som vil koble seg på fra Notødden: Jeg blir off-line nå fram til turen. Send en PM til Banditmannen med ditt mobilnummer, så holder vi kontakt når vi nærmer oss. Shell Tuven på Notødden er en grei møteplass :thumleft
Sitter og leser denne tråden, og får så lyst til å være med, men har nattevakt hele helgen.. ](*,) ](*,) ](*,) Nå må jeg se og skaffe meg en skikkelig jobb.. :bandana Kan jo hende at jeg tar meg en tur til Andebu ihvertfall, og hilser på IsTiger'n.. :prf
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
JRO
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013

Legg inn av JRO »

ojda skrev:
Se der ja, der har dynga satt sitt første spor på forumet :thumleft
Velkommen til McSiden dynga, så satser vi på godvær neste helg :prop:
Blir du med på turen Ojda, isåfall drar drar du til Andebu eller drar du om Kongsberg og henger deg på med oss andre fra Notodden?
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Svar