Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)
Sånt liker vi å høreChevy1974 skrev: Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)
Tusen takk for tilbudetevike skrev:Er selv på jobb fra 8-15.30, men:
1. KM vil sikkert være med hvis jobb-situasjonen tillater det.
2. Vi har overnattingsplass for inntil ca. 4 personer hvis det er noen som trenger for at turen ikke skal bli FOR lang. Bosted: i nærheten av Tønsberg/Andebu.
Dette til BMWilly og evnt. andre som har behov (eller bare ønske)
Chevy1974 skrev:Flott, då prøvar eg å få det til
Er ein utruleg flott gjeng her inne altså, er veldig glad for at eg fann dette forumet :-)
BUMPArcticTiger skrev:Da tar vi en liten oppsummering: Det blir Telemarkskøyring Laurdag 22 september![]()
Vi tar sikte på denne ruta: http://goo.gl/maps/cojN4" onclick="window.open(this.href);return false; ca 50 mil, hvis været er bra i høyden.
Alternativt denne : http://goo.gl/maps/QjwtK" onclick="window.open(this.href);return false; ca 46 mil.
Dere kan være med på hele eller deler av ruta, her er forslag til møtesteder, klokkeslett ca (fra googlemaps):
Jeg starter fra Statoil Andebu sentrum kl 8.00
Første stopp blir Shell Wattenberg, Risingvegen, Skien, med avreise 9.20
Neste stopp Kjernehuset, Gvarv, med avreise 10.20
Vi tar avgjørelse på Gvarv hvilken rute vi tar videre, allt etter været den dagen.
For den som kommer "langveisfra" har Evike tilbudt overnatting, dette er ca 5-10 min kjøring fra Andebu sentrum. Send Evike en PM og avtal med henne![]()
Ta med termos med noe varmt i og litt å bite i, og varme klær. Det blir stopp for middag på Rauland evt Dalen.
Vel møtt til MCsidens Telemarkskøyring
![]()
Hvis de kjører fra Gvarv ca.1020 så er de på Notodden ca. 1050-1100.dynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?
Ser ut til at dette er ditt første innlegg her?dynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?
Hei Chevy1974, regner med at jeg blir med på denne turen også. Vi kan kjøre sammen fra Kongsberg hvis du ønsker det. Satser også på å hive meg på fra Notodden.Chevy1974 skrev:Flott, då prøvar eg å få det til
Se der ja, der har dynga satt sitt første spor på forumetdynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?
Har kjørt en par år. Hvis jeg blir med kjører jeg fra Oslo på morgenen via Kongsberg. Kan evt. kjøre sammen derfra og til Notodden der vi kan treffe de andre.Chevy1974 skrev:Ser ut til at dette er ditt første innlegg her?dynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?
I så fall: VELKOMMEN TIL MCsiden
Når det gjeld spørsmålet ditt, så er eg litt usikker. Kunne tenkt meg å møte opp der sjølv, men veit ikkje om ruta blir lagt innom sentrum. På det eine kartet ser det i alle fall ut til at ruta går nesten inn til Notodden, men dersom det er fleire som vil starte i Notodden kan vi sikkert avtale ein fast møteplass, og så kan ein av oss ha telefonkontakt med resten av følget.
Har du køyrt mykje tidlegare, eller er du like fersk som meg?
(eg tok MC-lappen for ca 3 veker sidan og har nettopp kjøpt min første sykkel, så eg er HEILT fersk![]()
)
EDIT:
Voodoodoo var raskare enn meg og gav deg eit bedre svar
Eg skal følge med på denne tråden, og så kan vi prøve å avtale noko når det nærmar seg.
Foreløpig har ingen andre meldt seg, så det virker ikke som det blir noe å slåss om her på Gryte.BMWilly skrev:Tusen takk for tilbudetevike skrev:Er selv på jobb fra 8-15.30, men:
1. KM vil sikkert være med hvis jobb-situasjonen tillater det.
2. Vi har overnattingsplass for inntil ca. 4 personer hvis det er noen som trenger for at turen ikke skal bli FOR lang. Bosted: i nærheten av Tønsberg/Andebu.
Dette til BMWilly og evnt. andre som har behov (eller bare ønske)men jobb kommer muligens i veien. Håper å bli ferdig i god tid på fredag men i verste fall blir det lørdag hvis jeg er uheldig
. Så jeg vil ihvertfall ikke ta "plassen" til noen andre når det er såpass usikkert.
@Dynga, Chevy1974, kz1300 og andre som vil koble seg på fra Notødden: Jeg blir off-line nå fram til turen. Send en PM til Banditmannen med ditt mobilnummer, så holder vi kontakt når vi nærmer oss. Shell Tuven på Notødden er en grei møteplassArcticTiger skrev:BUMPArcticTiger skrev:Da tar vi en liten oppsummering: Det blir Telemarkskøyring Laurdag 22 september![]()
Vi tar sikte på denne ruta: http://goo.gl/maps/cojN4" onclick="window.open(this.href);return false; ca 50 mil, hvis været er bra i høyden.
Alternativt denne : http://goo.gl/maps/QjwtK" onclick="window.open(this.href);return false; ca 46 mil.
Dere kan være med på hele eller deler av ruta, her er forslag til møtesteder, klokkeslett ca (fra googlemaps):
Vi tar avgjørelse på Gvarv hvilken rute vi tar videre, allt etter været den dagen.
For den som kommer "langveisfra" har Evike tilbudt overnatting, dette er ca 5-10 min kjøring fra Andebu sentrum. Send Evike en PM og avtal med henne![]()
Ta med termos med noe varmt i og litt å bite i, og varme klær. Det blir stopp for middag på Rauland evt Dalen.
![]()
Sitter og leser denne tråden, og får så lyst til å være med, men har nattevakt hele helgen..ArcticTiger skrev:@Dynga, Chevy1974, kz1300 og andre som vil koble seg på fra Notødden: Jeg blir off-line nå fram til turen. Send en PM til Banditmannen med ditt mobilnummer, så holder vi kontakt når vi nærmer oss. Shell Tuven på Notødden er en grei møteplassArcticTiger skrev:BUMPArcticTiger skrev:Da tar vi en liten oppsummering: Det blir Telemarkskøyring Laurdag 22 september![]()
![]()
Blir du med på turen Ojda, isåfall drar drar du til Andebu eller drar du om Kongsberg og henger deg på med oss andre fra Notodden?ojda skrev:Se der ja, der har dynga satt sitt første spor på forumetdynga skrev:Ønsker gjerne å være med på denne turen hvis været holder. Velger helst å hoppe på fra Notodden. Når er dere evt. der?![]()
Velkommen til McSiden dynga, så satser vi på godvær neste helg