Noe såntfikse skrev: Jo fortere jo nærmere?![]()
![]()
Misunnelig! Bare måtte si det

Missunnelig? Trodde du syns det var morsommere å kjøre fort med treg sykkel

Noe såntfikse skrev: Jo fortere jo nærmere?![]()
![]()
Misunnelig! Bare måtte si det
Åhh, så du er SÅ bitt av HK-basillen, at du tar det som en selvfølge at det var futten og farten jeg misunte?TBI81 skrev: Missunnelig? Trodde du syns det var morsommere å kjøre fort med treg sykkel![]()
Ler høy!fikse skrev:Åhh, så du er SÅ bitt av HK-basillen, at du tar det som en selvfølge at det var futten og farten jeg misunte?TBI81 skrev: Missunnelig? Trodde du syns det var morsommere å kjøre fort med treg sykkel![]()
Hah!
Fysjom for noen vemmelige tanker. Huff og huff. Skamme Dem, burde De!
Det absolutt eneste jeg var misunnelig på var det faktum at du kunne kooooooze deg med 25 mil i vakker natur og fint vær, mens jeg løpte rundt som en forvirret vegglus på jobben og prøvde å hanke ned alle ballene jeg har slengt opp i luften tidligere i uken. Klokken var halv tre på dagen før jeg fikk tid å ta meg en skive, kaffe og sigg. Brutalt for en gammel skrott. Helv&%¤ ta han ungdommen fra Bravida som jobbet så effektivt at jeg måtte løpe som en tulling for å holde følge. Ungdommen har jo for &%¤&%¤%&¤%¤"¤ ikke respekt for gamle skinn lengre.
Og så fikk jeg meg en klam, varm og treg tur fra jobben og hjem. Ull, skinn og regndress er ikke ypperlig kombo når solen varmer og trafikken går i maks 30. Hvorfor i helv%¤# skal alle kjøre samme vei som jeg skal, og hvorfor i svarte hestedasken skal annenhver bil gnage seg opp mot gulstripen så jeg ikke kommer meg forbi uten å kjøre som om jeg har stjålet både sykkel og drivstoff![]()
![]()
Misunnelig? Jess!
Skål for fa&%!
Ikke breiflabb overalt i trivelige trøndelag, vet du!fikse skrev:Hæ?! Tørr asfalt? Hvor?!![]()
Heldiggris!
Så kjent ut ja.. (Ved 1:08 ser det ut som fjernlysene kom på.. Ble det mørkt ?)TBI81 skrev:Der tror jeg jaggu det var slutt på 'finvær-moroa' ..![]()
Hørte jeg slippery when wet?
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RwAo_scf ... e=youtu.be[/video]
Greit å synes ekstra godt når man kjører forbi mye kø (justert godt ned så blender lite) :-)SuperMorten skrev: Så kjent ut ja.. (Ved 1:08 ser det ut som fjernlysene kom på.. Ble det mørkt ?)![]()
Regntøy er selvsagt pakketfikse skrev:Njaa.... Ta med regntøy? Seriøst mye vann i Hordaland for tiden. Kjøredressen rekker knapt å tørke opp mellom turene nåMen OK, de påstår at det skal bli fint i dagene fremover... Har du tiden så må du stikke innom oss for en kaffe
Vi bor en halvtime fra Bergen sentrum, dvs 10 minutter for deg dah..
Det er fine MC-veier her, mye flott natur og skarpe svinger
Når skal du nedover?
Om turen går den veien så skal jeg hyle utSvolp skrev:Du er velkommen på kaffe i Stavanger også... Holder på og pusse opp så lite og tilby men kaffe har jeg
Det skal vurderes! Ankommer Bergen ca halv tre ser jeg. Vært fint med omvisning :) Samtidig også greit å komme seg på ferga videre før rushet starter (skal til haugesund).. Vurderes fortløpende :)fikse skrev:Har rolige dager her, høstferie vettuSå er gjerne med på å "guide" deg rundt Sotra-Øygarden om du har tid før du reiser videre sørover :-) Andre her på forumet kan nok bekrefte at jeg tenker på en ganske så fin tur i småvill kystnatur
Det er forresten meldt ganske så fint vær også. Titter jeg ut nå aner jeg konturene av skyfri himmel allerede
Takker for det! Veldig fin tur var det! Kom fram i går, er bare treg å få det lastet opp hitZZR-Tom skrev:Du får en flott tur nedover, er blå himmel uti havet og lite vind
hehe, ja TBI81, ikke sant?fikse skrev:Totusen? Mistenkelig billig.
Pensjonistrabatt?
Rabatt i PMS-forbundet (endatil du kjørte sykkelen)?
Aha, du viste fram 1%-merket kanskje?![]()
![]()
![]()
![]()
Fiffi regnværs videoTBI81 skrev:Der tror jeg jaggu det var slutt på 'finvær-moroa' ..![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RwAo_scf ... e=youtu.be[/video]
Tror definitivt på juletre ja! Syns igrunn det er mer moro med leking på glatta med sv'en faktisk. Må liksom provosere det fram der. Busaen er betraktelig mer lunefull gittBusa Trond skrev:Fiffi regnværs videoTBI81 skrev:Der tror jeg jaggu det var slutt på 'finvær-moroa' ..![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RwAo_scf ... e=youtu.be[/video]. Dette så moro ut, hadde den "gamle" Gen2 busan min hatt ABS lampe ville den nok lyst som ei Soloflaske i det været du kjørte i også.
Lurer litt på hva Hayabusa skal svare på nå på den nye ZZR1400, dem har jo ikke funnet opp traction control enda. Men dette kommer
![]()