Boxer skrev:Legendary skrev:Jøjemeg!
Jeg BESTOD!
Gratulerer!
Takk for det!
TheHaughom skrev:Gratulerer så mye,
Legendary!
Har du funnet drømmesykkelen enda?

Takk! Har vinglet litt imellom flere; Kawasaki ER-6F, Yamaha R6, Honda 600RR, Suzuki GSXR, Triumph Street Triple er noen av dem. Blir et vanskelig valg!
poulet_cavalier skrev:Gratulerer med lappen på rekordtid !
Tusen takk!
StigRoar skrev:Gratulerer så mye. Dette gikk bra jo...

Takk, ja, gudskjelov!
bjornen skrev:gratulerer,

kjapt lewert
Takk, bjornen!
RuneMC skrev:Gratulerer, litt flaks skal man ha

Absolutt! Følte at det var en del flaks involvert at jeg mestret unnamanøveren 5 min. før selve oppkjøringen.
MaxTron skrev:Gratulerer!!
Og da er det vel bare å kjøre igang med "hvilken sykkel passer meg" og Hvilken hjelm/kjøreutstyr-tråder

Kjør på!!
Takk! Ja, det er det som er utfordringen nå. Trenger øvelseskjøre flere typer sykler før jeg vet nøyaktig hva jeg vil ha. Har til nå kun kjørt Honda Hornet og CBR 600.
Chevy1974 skrev:Åhh, dette var kjekt å sjå

GRATULERER SÅ MYKJE MED LAPPEN !!!
Eg skal vere enig i at forklaringa mi var lang og kanskje forvirrande, men heldigvis gjekk det bra likevel.
Unnamanøveren min var lik din, eg svinga til venstre først, men i forklaringa prøvde eg å få fram at du måtte gi styrekommando til høgre for å få sykkelen til å legge seg raskt til venstre. Eg trur du hadde forstått det dersom køyreskulen hadde gjort jobben sin, men det er uansett ikkje så viktig no :-)
Du har tatt lappen, og det er det viktigaste. No er vi på forumet glade på dine vegne :-)
Tusen takk for oppfølgingen din - du har fulgt meg bedre opp enn kjørelæreren.

Glad jeg ikke skal ta noen flere klasse på førerkortet med det første. Har prøvd kjøretimer hos tre forskjellige trafikkskoler (billappen inkl.) og jeg kan ikke si jeg er imponert. Mye av tiden går med til kaffedrikking, pauser, tullprat + kjørelærere som kommer både 5 og 10 minutter for sent - og avslutter timen før tiden!
SuperMorten skrev:Gratulerer så mye..

Tusen takk!
ojda skrev:En til ja

Gratulerer med færsk mc-løyve

Kan aldri bli for mange (?) Takk!
Carpa skrev:Wow. Gratulerer, det var godt jobba
Carpas Tap a talk
Tusen takk! Rimelig fornøyd selv.
Takk, Hjernen!