Tja, da fikk jeg omsider også inn bildene i denne trådens (og min) første post!!
Takk for rådene A.J. Og beklager til alle for at det ble litt ufrivillig baklengs kolbøtte i introen her.
Grunnen til at jeg nå har knotet meg gjennom internettet for å komme til denne eminente MCsiden er altså at jeg sist lørdag så en kar som kom trillende inn på Shell'en på Roa på sin hvite Stelvio! Jeg var i ferd med å parkere, skulle bare inn på stasjonen for å se etter noe, da han dukket opp i bakspeilet, trillende inn på stasjonen. Uten et ord til kona som satt med minstemann i baksetet strenet jeg ut før fyren skulle få sjanse til å ta av igjen. Det er jo ikke så ofte man ser en Stelvio, så jeg håpet førern hadde tålmodighet til å slå av et par ord. Jeg kjører gammel 1150GS, men har en god stund skjelt har litt hver gang det dukker opp en stelvio i synsfeltet. Det ble en trivelig prat! Og jeg fikk sett og hørt på Stelvioen - trivelig det også.
Våre familieplaner/-finanser inkluderer for tiden ikke nye sykkel, så da får jeg bruke tiden til litt drømmerier. - Og i mellomtiden får jeg beundre alt jeg kan kikke på, og trøste meg med at gammel-GS'en helt sikkert holder mange kilometer til. Dere skal få høre litt mer om den videre her i forumet.
Og etter en litt treg oppstart; trivelig å være her!