Nei,det må nok kraftigere lut til...

Temmelig dårlig holdning du viser der for dine medtrafikkanter. Både fireman og alle andre som ferdes på de samme veiene som du gjør, har all mulig rett til å mene noe om hva du gjør.simpson skrev:Jeg er litt fristet til å si "hvem faen er du som bryr deg om hva jeg gjør"?
Med mindre du er politi skal du forsåvidt drite i hva jeg gjør i trafikken og hvor fort jeg velger å kjøre.
Men jeg regner med at du setter dette litt på spissen for å provosere så jeg skal ikke dømme deg etter dette innlegget, men moralvoktere og pekefingerhevende medtrafikanter har jeg ikke sans for i det hele tatt.
Jeg kan kjøre helt fint etter mitt skjønn, mens andre vil garantert si dette er helt uforsvarilg, ihvertfall hvis du ikke har kjørt sykkel selv eller mener at alt over fartsgrenesen er ekstremt, de finnes de også som mener det.
Neida, han overdriver sikkert ikke, men jeg er nærmere 50 enn 40 så det er ikka bare flaks at jeg kjører sykkel enda. Trenger ikke å være i overkant tøff for å ha egne meninger vet du.ArcticTiger skrev:@Simpson: Det er Fireman som må skrape deg (restene av deg) opp av veibanen/fjellveggen/den møtende trailern når du har krasja fordi du var litt i overkant tøff.
Han har gjort det mange ganger allerede, og vil helst slippe å gjøre det igjen.
Han trenger ikke overdrive.
Det er vel akkkurat rette stedet å ta det opp her på MC forumet, treffer vel sånn ca 100% trafikanter her.Kawasaki skrev:Forstår hva brannmannen skriver,og personlig har jeg ikke noe problemer med det,da jeg aldri kjører for fort.Full kontroll,hele tiden![]()
Men å ta dette opp på et mc-forum må vel være i overkant optimistisk? Stikk finger'n i jorda alle sammen(unntatt de som kjører HD,Intruder og sånt) og fortell oss at dere alltid holder dere innenfor fartsgrensen. Eller innenfor "fornuftig fart",hva nå det er for noe.
Hvor ofte en mcist skader andre vet jeg ikke, men jeg kjenner to stk som sitter i rullestol fordi de ble nedkjørt av motorsykler, bakfra. Det er i grunnen nok til å ha meninger om andres oppførsel i trafikkensimpson skrev: Jeg er litt fristet til å si "hvem faen er du som bryr deg om hva jeg gjør"?
Med mindre du er politi skal du forsåvidt drite i hva jeg gjør i trafikken og hvor fort jeg velger å kjøre..
Jompa skrev:Jeg har vel også en syk holdning da, siden jeg kjører fort, langt over fartsgrensa, ofte.
Til mitt eget forsvar må jeg ta med at jeg holder meg innenfor grensa når den er 60 og lavere.
Har ingen problemer med å innrømme at en av grunnene til at jeg kjører sykkel, er farta.
Skikkelig kick når speedometernåla nærmer seg 200 og turtellern er rett under rødfeltet.
Så kan andre gjerne si at det er frihetsfølelse, eller frisk luft osv som er hovedgrunnen til
sykkekjøringa.
Jeg har en liten mistanke om at frihetsfølelse = fart for veldig mange.
Men for all del, jeg tåler en moralsk pekefinger, det hender til og med at det hjelper.
Der tar du nok litt feil Intruder: Its not the Fart that kills, its the Smell!Intruder skrev:Farten dreper....
![]()