Litt tidlig men er i Newcastle og det ser ut til å være normalt å åpne rundt tolv

Er vist fotballkamp i byen i kveld så ble advart mot å besøke enkelte av byen puber og områder hvis du ikke er hooligan el.
Fant den på Meny butikkenojda skrev:Er dette noe du finner på Polet RuneMc?
Ofte på jakt etter smakfull Øl![]()
den skal jeg prøveRuneMC skrev:Da har jeg smakt meg igjennom noen av årets juleøl og konklusjonen er klar!
Årets juleøl har ikke juleøl i navnet, men den riktige smaken som gir de gode assosiasjonene - i motsetning til mye som heller gir meg heller industrielle assosiasjoner eller rett og slett virker uinspirert og platt.
Årets JuleØl-vinner i min uhøytidelige og høyst personlige kvalifisering er: Waldemar's BROWN ALE fra Hansa bryggerier. Terninkast seks
Sånn, da vet dere hva dere kan kjøpe til juleribba - eller nippe til en helt alminnelig lørdagskveld.
Siste setning der var ny for meg... hahaBusa Trond skrev:Tenkte kansje at andre juledag var en fin dag å sette seg ned litt i baren. Nå har da den palliative lettølen min med duer på kanten tatt kvelden, så da er det over på sterkere saker osv osv ..... Håper det ikke er noen barn her![]()
Å Geilo første gangen jeg hørte den![]()
"Og drikke lett øl, det blir det samme som og sleike søstera si. Du veit det er feil, men det smaker det samma"
Jeg ogsåDexter skrev:
Tar meg en øl jeg også. Setter meg atme deg Trond