Men gleder meg seriøst til å få sykkelen ut igjen, fikk jo bare hatt sykkelen en halv sesong så det blir spennende å få den tilbake tidlig på året :-P
Men nå er det natti natti. Er Trøtt nu
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Må ikke dytte enda mer bekymringer inn på han nåZZR-Erling skrev:Jeg liker at ventilene tikker littegrann nu og da, typisk når det er varmt. Er jo et sikkert tegn på at de ikke brenner seg, noe som kan skje om de ligger på hele tiden..eller sågar ikke lukker helt...da skyves eksosen over ventilstanga, da blir det varmt da.
Ja nå er det virkelig lenge siden vi har hørt fra deg, nesten så at nå må det bli vår snartlasse_hansen skrev:Hei folkens!!!
Da var jeg endelig tilbake på mcsiden.no, og gud jeg må si jeg har savnet dere alleSpesielt er savnet etter sykkelen stort, men den har jo fått en rompe-modifikasjon når jeg henter den ut igjen da
![]()
![]()
Grunnen for at jeg ikke har vært tilstede her på en stund er grunnet MASSE jobb, og når jeg har kommet hjem etter arbeid, så har mye av tiden gått til opp pussing av leiligheten våres. Men nå begynner ting å roe seg, virker det ihvertfall som... Så vi får se.
Eller som dem sier, det eneste som var tett etter rørleggeren det var kloakkenArcticTiger skrev:Jeg syns det ser fagmessig ut, men siden han BusaTrond har en finger med her, så er det nok bare rør
![]()
Jaja... siden du ikke har sett fasiten enda er det lov å prøve seg. Kommer det et riktig svar, skal jeg sjekke om det er noen restplasser igjen.lasse_hansen skrev:Godt nyttår forresten folkens, og beklager til BusaTrond, så ikke quizen føre nå jeg. Litt seint ute, eller kan jeg svare nå (Jeg LOVER, har ikke sett på fasiten)Kan jeg forsatt vinne syden tur?
Meget stor sannsynlighet for at norsk moms og tollbehandlingsgebyr kommer i tillegg (norsk moms på varer over kr. 200,- ...), med mindre du greier å få lurt selger til å krysse av på "Gift" på tag'en og/eller sette verdien langt under salgsprisen...lasse_hansen skrev:Hei igjen folkens!
Har sikkert vært oppe før dette her, men hvordan er det med å bestille plastikk deler til mc ifra utlandet, USA og slikt? Har en ting jeg vurderer å bestille til sykkelen. Og denne delen kommer på rundt 1200 norske kroner... Kommer toll og slikt i tillegg der da? Noen som vet?
Så lenge delene er Kawa-grønn burde vel Tollpost Globe la det passere uten toll og MVAAJ skrev:Meget stor sannsynlighet for at norsk moms og tollbehandlingsgebyr kommer i tillegg (norsk moms på varer over kr. 200,- ...), med mindre du greier å få lurt selger til å krysse av på "Gift" på tag'en og/eller sette verdien langt under salgsprisen...lasse_hansen skrev:Hei igjen folkens!
Har sikkert vært oppe før dette her, men hvordan er det med å bestille plastikk deler til mc ifra utlandet, USA og slikt? Har en ting jeg vurderer å bestille til sykkelen. Og denne delen kommer på rundt 1200 norske kroner... Kommer toll og slikt i tillegg der da? Noen som vet?
Neppe tollavgift. Er ingen toll på slike deler som dette, så vidt jeg kjenner til..
Tollbehandlingsbegyret tar en stor del av kaka i enkelte tilfeller. Spesielt hvis Tollpost Globe har fått oppdrag med å frakte varen og gjør toll"service"-oppdraget for deg... :-)å
Har dårlig erfaring med nettopp dem...
Åja :-) Snodig navn på en bakskjerm men sikkert en logisk forklaring på det :-)ArcticTiger skrev:Det er den lille skjermen over bakjule som kalles hugger