Selv om kanskje en bestefar har vert i Aidensfield med en gammel tempo, GTR sykkel kjørt på grus, og Jompa fått en flue på lykte glasset sitt, ja,ja ...så blir vel ikke akkurat disse syklene regnet for å gå under segmentet Adventurer sykler. Men at du kan oppleve Eventyr med andre en ADV, ja det er det ingen tvil om. Beste beviset og kanskje mest imponerende, er film klippet til AJ, med R1 som kjører jorden rundt. Ellers så er det artige historier som jeg gjerne leser mer om.
Jeg traff i dag en Engelsk mann med sykkel i samme segment som R1. Og når jeg fortalte han om dette film klippet så hadde han ingen tro på att hans egen sykkel kunne klart dette. Men dog, er vel første gang jeg får sitte på en så ekstrem sykkel

, Ikke en gang tanken om å prøve den var til stede men imponerende.. Ja.
MV AGUSTA BRUTALE 1078 RR, også kalt Massimo Tamburinis nakne mesterverk.
En Imponerende sykkel, men til min kropp og bruk, ja så er den fullstendig ubrukelig.
Ellers så hadde det vert hyggelig med flere bilder og beskrivelser fra turer og opplevelser i den gata som "joo" har delt med oss på sid 6. Fantastisk bra.
Og siden jeg kom hjem i går kveld, etter 4 uker på jobb, så måtte jeg bare få startet opp Stelvio`n tidlig i dag.
På kjøre computeren etter hjemkomst fra dagens tur, kunne jeg lese 101 Km, forbuk 0,55, gjenomsnitt fart 57km/t. Det er nok ikke så veldig imponerende. Men det er femte gangen jeg kjører denne ruten siste 2 mnd, og i dag tenkte jeg at Stelvio`n skulle testes litt, siden jeg har sett naturen før. Jeg er sikker på at det nakne mesterveket hadde klart å holde følge, men ikke uten problemer. Både, fjærer, bremser, og Motor fikk kjørt seg på Stelvio`n men eneste begrensingen som jeg opplevde igjennom mer en 1000 svinger, og stigninger opp i 12%, det var hos føreren. Kunne vert hyggelig med litt mer dreiemoment ved lave turtall, men får Twin motoren lov til å jobbe på litt høyere turtall, en det som kansje kunne vert foretrukket, så er her krefter nok å ta av. Ellers blir jeg stadig imponert over hvor lett kjørt, og villig denne sykkelen er, spesielt på veier som jeg har kjørt i dag. Legger ved noen bilder fra dagens kjøretur.