
Dette er en test som en kan ta med seg, 3.stk blir kjørt litt friskt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Yohu0wuR ... detailpage[/video]
Fin den der. Jeg synes å skimte at KTMen var den som så ut til å være lettest og håndtere. Det som overrasket meg var at Yamahaen var brukenes til det der :-) Den er jo ganske så heavy. Har lest så mange steder at den er for tung og at karakteristikken gjør at den føles litt undermotorisert. Men det så jo ut som om disse karene hadde håndtert slikt førBusa Trond skrev:Prøver og få med meg en del tester på YouTube, det er del fra Motociclismo som gjerne tester alle typer mot hverandre. Men der får jeg noe språkproblemer.
Dette er en test som en kan ta med seg, 3.stk blir kjørt litt friskt![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Yohu0wuR ... detailpage[/video]
Alfa og omega det. De av oss som er Bambi på glattisen, eller drita redd på grus er nok like redd nesten uansett hva vi kjører medBusa Trond skrev: Men ut av den siste testen her så virket sykkelene nesten noe letter en det jeg har sett i tester før, så det har nok mye og si hvem som kjører
Ikke minst har det litt å si med størrelsen på lommeboken også. Når jeg kjørte opplæringsturene på Adventuredays i Sverige så var det ikke redselen for meg selv som var størst men redselen for å skade sykkelen. Jeg følte langt i fra at jeg fikk utnyttet meg selv nok og i allefall ikke det sykkelen var god for. Hvor stor forsikringsregningen ville komme på surret hele tiden i hodet. Det hadde vært artig å fått kjøre en sykkel til maks uten å tenke på økonomien om man skulle gå på trynetjoo skrev:Alfa og omega det. De av oss som er Bambi på glattisen, eller drita redd på grus er nok like redd nesten uansett hva vi kjører medBusa Trond skrev: Men ut av den siste testen her så virket sykkelene nesten noe letter en det jeg har sett i tester før, så det har nok mye og si hvem som kjører
![]()
Hvis vi derimot hadde leika mye på grus uten hemninger i flere år hadde vi kanskje vært skikkelig kvalifiserte til å si noe om forskjellene...?
Må ikke glemme fjæringsvei. Slik jeg ser det er det en av de store fordelene til en ADV.jhn skrev:Tøff den BMW'en. Hvis man hadde fått på en mere hensiktsmessig front ....kåpe/vindskjerm/lykt ... så hadde det vært toppers.
Det samme med denne
[video]http://www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg[/video]
Du har jo en i "nærheten" som er "ZZR-spesialist". Kyrre i Alta. "Dynoman" på Bike.nojhn skrev:Jeg er enig med deg om Multistradaen. Jeg har vel ved et par anledninger sagt at det blir min neste sykkel ... så har jeg sagt at jeg vil ha en K1200/1300 S/RS ... og så har jeg sagt at jeg skal beholde V-stromen og kjøpe en litt eldre sportstourer.
Jeg har en ZZR 1100 på handa, som jeg tror blir min ganske snart for en billig penge.
ZZR'n blir jeg nok å kjøpe uansett, det blir et garageprosjekt som jeg vil ha i perfekt stand, + litt.
Men hva som skjer ang V-strom, Multistrada og BMW ... ja det vet ingen.