Godtvoksen skrev:
Et unntak fra dette: AJ's siste bilde er etter min mening det aller beste bildet han noen gang har lagt ut. Det bildet gav meg skikkelig vår- og sommerfølelse, nesten så en kjenner sommervinden blåser.
Takk for det
Tror nok vi alle innerst inne er enige om at ikke alle bildene vi har lagt ut i denne tråden hadde passet like godt i en kåringstråd av beste bilde.
Men nå ble ikke denne tråden en slik kåringstråd. Den ble vel heller en tråd hvor mange av oss har lagt ut bilder vi selv liker og gjerne vil dele med andre.
Slik vi gjør ellers hele sesongen for å vis hva MC-interessen gir oss av gleder som vi gjerne deler med andre her inne.
Det synes jeg
absolutt vi skal fortsette med - uavhengig av fototeknisk nivå, ulikt selvkritisk nivå og evne til å fange (evt. komponere) motiver som har de fleste kriterier for hva som er... la oss si, 'konkurransefotografier'.
Husker ikke nå om jeg har nevnt det tidligere, men det å administrere en konkurranse hvor beste bilde skal kåres krever mye arbeid, en nominasjonskomité for å komme fram til et avgrenset utvalg fotos og ikke minst en kompetent jury, kan vi vel si, for at det skal bli en mest mulig riktig kåring basert på faglige kriterier for godt foto.
I tillegg bør, synes jeg, en slik kåring ha en "folkepris" hvor enkelt greit kriteriene for hva folk flest mener og liker er avgjørende.
Om en kåring legges opp noe i nærheten av det jeg har skissert ovenfor, tør jeg påstå at den vil falle utenom det vi har kapasitet til å administrere her på MCsiden.no.
Men for all del, folkens! når det gjelder bilder: det er mye å glede seg over med bilder og jeg er helt sikker på at vi fortsatt kommer til å mase om bilder når folk her inne blant annet skaffer seg nye sykler.
Det handler jo fortsatt om
det, ikke sant? Å vise fram nye stolheter og flotte MC-"gull"

Og ikke minst fine bilder fra alt fra kveldsturer i nærområdet til lange turer i inn- og utland.
So keep' em coming, folkens