AJ skrev:Trekker fram KTM Duke 690 igjen, jeg![]()
68-70 HK og ditto dreiemoment (Nm) fordel på under 150 kg i et lettsvingt og lettforflyttet sykkel med flott fagverkramme-chassis, kjentes tilstrekkelig ut for meg...![]()
![]()
Nok til å få sykkelen på bakhjulet - om det er målet.
TomB skrev:AJ skrev:Trekker fram KTM Duke 690 igjen, jeg![]()
68-70 HK og ditto dreiemoment (Nm) fordel på under 150 kg i et lettsvingt og lettforflyttet sykkel med flott fagverkramme-chassis, kjentes tilstrekkelig ut for meg...![]()
![]()
Nok til å få sykkelen på bakhjulet - om det er målet.
Mas på deg da :-)å
Denne MÅ prøves neste sesongen, virker spennende
Det er det vel ingen tvil om at en 250 R vil kjøre i fra en sportturer på 300 kg og 1400 kubikk på de rette plassene.TomB skrev:
Kunne tenkt meg å prøvd Ninja 250R oppover favoritveiene, trur jeg kunne kjørt like fort, kanskje fortere enn med f.eks zzr1400.
Går det an å sitte to på en Hayabusa daBusa Trond skrev:Hadde ikke Bike en uformel test på Karlskoga. FS570 mot S1000, S1000 vant med kun med få sek. Men kjører man ned Trollstigen helper det nok ikke hvor mye kubikk man har for Thor Hushovd tar deg med tråsykkelen uansett
![]()
. Kjører man opp Lyngnabakka med to på, er det nok ikke mye som tar en Hayabusa med turbo :-)å . Ser også i crossverdenen at dem gjerne kjører raskere med 250 en 450. Alt til sitt bruk, men effekt er morro selv om man ikke er raskest, best eller hva det skulle være.
Jeg gikk fra Hayabusa til 1200 Tiger og trives masse med det i dag. Om man har det ene eller det andre spiller ingen rolle bare man trives på det man har![]()
Boss Hoss har jo litt pulver da, men blir kansje ikke best på noe sett bort fra på papiret. Ørkenracer
Da jeg gikk fra XX til Hayabusa, så var kona veldig fornøyd. Hun satt bedre på den, ikke minst det som har med vind og støy. Siden vi er inne på effekt her, og hun elsker litt futtBringisen skrev:Går det an å sitte to på en Hayabusa da
Sykkel eller kone?Busa Trond skrev:Men nå vil Busa Trond ha rolige dager, så han byttet han
Hadde kona vært en sykkel, så hadde hun vært veteran nå. Da tror jeg at jeg må beholde henneBergen skrev:Sykkel eller kone?Busa Trond skrev:Men nå vil Busa Trond ha rolige dager, så han byttet han
Jeg synes det høres merkelig ut at man skal kunne kjøre fortere på en 250 en på en 1400. Skal vi prøve? Første mann til Roma for eksempel :-) med mindre du igjen snakker om smale svingete krøtterstier.TomB skrev:Fins det egentlig noe som er for lite, tenker da på minimunn 125, siden dette er mc-forum.
Kunne tenkt meg å prøvd Ninja 250R oppover favoritveiene, trur jeg kunne kjørt like fort, kanskje fortere enn med f.eks zzr1400.
På veldig svingete småveier må vel nesten 250 være midt i blinken