Hvor mye kubikk eller effekt er for lite? Tråden om å gå ned i kubikkstørrelse

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
TBI81
Motorsykkelen din: Ja

Re: Hvor mye kubikk eller effekt er for lite ?

Legg inn av TBI81 »

Tja, en turbo hadde da alltids gjort seg. Kan det noen gang bli for mye? :twisted Tenker ikke det blir på denne busaen da, men .. Grått nytthår ja! :gk

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Legg inn av Bringisen »

Ahh , deilig pinnekjøtt fortært og en liten pause frem til desserten :P :p

Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.

Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige")

Tydeligvis kan han ikke glemme dette med liten tiss og missunnelighets stempelet han har tatt til seg , kanskje det er mer i det enn man skulle tro i de provoserende uttalelsene mine :scratch

Han kan heller ikke finne noe om mobbing , det kan ikke jeg heller :scratch
Men jeg mener at et sted i tråden var det noen som bar seg over at noen ikke kunne få ha store sykler på 1400ccm i fred uten å bli kommentert for dette. Det er tydelig hvilken leir den største sutringen kommer fra ;-) Men slapp av ingen prøver å mobbe deg for valget ditt , du har da en flott sykkel :-k
Men det synes andre at de har også , tro det eller ei :P :p

Skjønnhetskonkurransen han snakker om klarer jeg ikke å finne men jeg tror til og med Tom er enig sammen med eventuelt Jan Thomas at noen av de flotte røde Italienerne har et penere design enn mye annet. Men det vil selvfølgelig barskinger ikke være bekjent av. Fysjom , flott design er det vel bare homser som liker....

Det siste som ble skrevet er vi alle enige i , det har jo kommet fram X opphevet i nte ganger i denne tråden.

Beklager til moderatorer at jeg ble litt spisset på person her , har fått et par glass vin :cheers

Nei , nå er det dessert. Riskrem med rød saus...... :-)å
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

Jompa skrev:
Kawasaki skrev:

Selv så kunne jeg tenkt meg å snakket om kvinnfolk,men det er det jo fan ikke noen av dere andre som er interessert i.
Æ vente spent på ett utspill fra deg.
Måtte du gå å legge deg eller hadde du ingenting å fare med ?
Jeg var nødt å legge meg,skulle jo på jobb imorges. Men det skulle jeg ikke gjort,for nå ser jeg det har sklidd helt ut igjen,ikke en kjeft som interesserer seg for de virkelige godene i livet. Snakke om mopeder,kan du tenke deg noe kjedeligere :eh

Kvinnfolk ja,hvor skal vi starte? Så det var en som la ut et bilde av en radmager liten sak,i tillegg var hum altfor ung til å vekke interesse for min del. Jeg liker dem litt eldre og modnere. Noe a'la Erna Solberg,solbrune fine lår under en blå flaggrende sommerkjole :thumleft
Vet ikke hvor dypt i materien man har lov å gå her,så jeg stopper nå,foreløpig.

Godt Nyttår til alle damer over 40år/60 kg som leser dette :knegg
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
simpson
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Legg inn av simpson »

Bringisen skrev:Ahh , deilig pinnekjøtt fortært og en liten pause frem til desserten :P :p

Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.

Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige")

Tydeligvis kan han ikke glemme dette med liten tiss og missunnelighets stempelet han har tatt til seg , kanskje det er mer i det enn man skulle tro i de provoserende uttalelsene mine :scratch

Han kan heller ikke finne noe om mobbing , det kan ikke jeg heller :scratch
Men jeg mener at et sted i tråden var det noen som bar seg over at noen ikke kunne få ha store sykler på 1400ccm i fred uten å bli kommentert for dette. Det er tydelig hvilken leir den største sutringen kommer fra ;-) Men slapp av ingen prøver å mobbe deg for valget ditt , du har da en flott sykkel :-k
Men det synes andre at de har også , tro det eller ei :P :p

Skjønnhetskonkurransen han snakker om klarer jeg ikke å finne men jeg tror til og med Tom er enig sammen med eventuelt Jan Thomas at noen av de flotte røde Italienerne har et penere design enn mye annet. Men det vil selvfølgelig barskinger ikke være bekjent av. Fysjom , flott design er det vel bare homser som liker....
Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til... :[-X

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

@Kawa; 40 år/60 kg :scratch erru pedo eller :scratch

Brukeravatar
ZZR-Tom
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Legg inn av ZZR-Tom »

Bringisen skrev:Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.
Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige"
Stønn, du tar fleiper like godt så meg ja ;-)

Brukeravatar
ZZR-Tom

Legg inn av ZZR-Tom »

simpson skrev:Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til... :[-X
Spygrønn og svart takk :P :p

Brukeravatar
ZZR-Tom

Legg inn av ZZR-Tom »

ZZR-Tom skrev:
Bringisen skrev:Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.
Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige"
Muligens et tegn på at vi kansje skal ungå kverandre :-)

Brukeravatar
simpson

Legg inn av simpson »

[quote="ZZR-Tom"][/quote]
Sist redigert av simpson den 31 des 2012, 20:58, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
simpson

Legg inn av simpson »

ZZR-Tom skrev:
simpson skrev:Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til... :[-X
Spygrønn og svart takk :P :p
Ok, unnskyld feilen... men uansett, godt nytt år :vs

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

ArcticTiger skrev:@Kawa; 40 år/60 kg :scratch erru pedo eller :scratch

Er mo pedo jeg,ja :knegg Men liker jenter også.

Men nå skal jeg gi meg med dette kvinnfolksnakket,det er tydelig at folket ikke er interessert. Og gidder ikke være med på Jan Thomas preik :knegg

Godt Nyttår :thumleft
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Bringisen

Legg inn av Bringisen »

ZZR-Tom skrev:
ZZR-Tom skrev:
Muligens et tegn på at vi kansje skal ungå kverandre :-)
Neeei , hvorfor det?? Dette er jo kveruleringstråden fremfor noe. :D

Og så er det så irriterende med denne dataverdene , man har jo forumet med seg samma F.... hvor man er. På kontoret , hjemme , i sengen , om dagen , om natten og nå pinadø ved spisebordet også :eh
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
ZZR-Tom

Legg inn av ZZR-Tom »

Kawasaki skrev:
ArcticTiger skrev:@Kawa; 40 år/60 kg :scratch erru pedo eller :scratch

Er mo pedo jeg,ja :knegg Men liker jenter også.

Men nå skal jeg gi meg med dette kvinnfolksnakket,det er tydelig at folket ikke er interessert. Og gidder ikke være med på Jan Thomas preik :knegg

Godt Nyttår :thumleft
skulle gjerne bidratt men har ingenting å bidra med.
Angåandes Jan Thomas preik så det er sakt en gang for alle!

EG EKKJE HOMO!

eg er bere desperat :redface

Brukeravatar
Bringisen

Legg inn av Bringisen »

Kawasaki skrev:
Jompa skrev:
Kawasaki skrev:

Selv så kunne jeg tenkt meg å snakket om kvinnfolk,men det er det jo fan ikke noen av dere andre som er interessert i.
Æ vente spent på ett utspill fra deg.
Måtte du gå å legge deg eller hadde du ingenting å fare med ?
Jeg var nødt å legge meg,skulle jo på jobb imorges. Men det skulle jeg ikke gjort,for nå ser jeg det har sklidd helt ut igjen,ikke en kjeft som interesserer seg for de virkelige godene i livet. Snakke om mopeder,kan du tenke deg noe kjedeligere :eh

Kvinnfolk ja,hvor skal vi starte? Så det var en som la ut et bilde av en radmager liten sak,i tillegg var hum altfor ung til å vekke interesse for min del. Jeg liker dem litt eldre og modnere. Noe a'la Erna Solberg,solbrune fine lår under en blå flaggrende sommerkjole :thumleft
Vet ikke hvor dypt i materien man har lov å gå her,så jeg stopper nå,foreløpig.

Godt Nyttår til alle damer over 40år/60 kg som leser dette :knegg
Jeg er sjokket :O

Liker du ikke lammekjøtt? Og jenta jeg la ut bilde av er vel ikke radmagra , hun er deilig , har flotte øyne og en munn som.........ja :love

Erna Solberg i blå sommerkjole ?......jeg kjenner at jeg spiste litt for mye riskrem akkurat nå.....

:P :p

pelsen
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

Det er softsjåppere/krusere som er homosykler, kawa lager vel slike de og, men de lakkeres ikke spygrønt.
KTM lager ikke slike sykler :thumleft

Svar