Jeg var nødt å legge meg,skulle jo på jobb imorges. Men det skulle jeg ikke gjort,for nå ser jeg det har sklidd helt ut igjen,ikke en kjeft som interesserer seg for de virkelige godene i livet. Snakke om mopeder,kan du tenke deg noe kjedeligereJompa skrev:Æ vente spent på ett utspill fra deg.Kawasaki skrev:
Selv så kunne jeg tenkt meg å snakket om kvinnfolk,men det er det jo fan ikke noen av dere andre som er interessert i.
Måtte du gå å legge deg eller hadde du ingenting å fare med ?
Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til...Bringisen skrev:Ahh , deilig pinnekjøtt fortært og en liten pause frem til desserten![]()
![]()
Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.
Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige")
Tydeligvis kan han ikke glemme dette med liten tiss og missunnelighets stempelet han har tatt til seg , kanskje det er mer i det enn man skulle tro i de provoserende uttalelsene mine![]()
Han kan heller ikke finne noe om mobbing , det kan ikke jeg heller![]()
Men jeg mener at et sted i tråden var det noen som bar seg over at noen ikke kunne få ha store sykler på 1400ccm i fred uten å bli kommentert for dette. Det er tydelig hvilken leir den største sutringen kommer fraMen slapp av ingen prøver å mobbe deg for valget ditt , du har da en flott sykkel
![]()
Men det synes andre at de har også , tro det eller ei![]()
![]()
Skjønnhetskonkurransen han snakker om klarer jeg ikke å finne men jeg tror til og med Tom er enig sammen med eventuelt Jan Thomas at noen av de flotte røde Italienerne har et penere design enn mye annet. Men det vil selvfølgelig barskinger ikke være bekjent av. Fysjom , flott design er det vel bare homser som liker....
Stønn, du tar fleiper like godt så meg jaBringisen skrev:Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.
Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige"
Spygrønn og svart takksimpson skrev:Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til...
Muligens et tegn på at vi kansje skal ungå kverandre :-)ZZR-Tom skrev:Stønn, du tar fleiper like godt så meg jaBringisen skrev:Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.
Han har forstått det slik at det står et sted i tråden om at en 800ccm bayermotor er det ENESTE riktige , men hvis han leser en gang til står det i allefall i mitt innlegg at det er det riktige for meg (ikke et sted kan jeg lese "eneste riktige"
Ok, unnskyld feilen... men uansett, godt nytt årZZR-Tom skrev:Spygrønn og svart takksimpson skrev:Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til...![]()
ArcticTiger skrev:@Kawa; 40 år/60 kgerru pedo eller
Neeei , hvorfor det?? Dette er jo kveruleringstråden fremfor noe.ZZR-Tom skrev:Muligens et tegn på at vi kansje skal ungå kverandre :-)ZZR-Tom skrev:Stønn, du tar fleiper like godt så meg jaBringisen skrev:Men aldri fred å få , ZZR-Tom har jo vert ute og diktet opp noe i mellom linjene atter en gang.
skulle gjerne bidratt men har ingenting å bidra med.Kawasaki skrev:ArcticTiger skrev:@Kawa; 40 år/60 kgerru pedo eller
Er mo pedo jeg,jaMen liker jenter også.
Men nå skal jeg gi meg med dette kvinnfolksnakket,det er tydelig at folket ikke er interessert. Og gidder ikke være med på Jan Thomas preik![]()
Godt Nyttår
Jeg er sjokketKawasaki skrev:Jeg var nødt å legge meg,skulle jo på jobb imorges. Men det skulle jeg ikke gjort,for nå ser jeg det har sklidd helt ut igjen,ikke en kjeft som interesserer seg for de virkelige godene i livet. Snakke om mopeder,kan du tenke deg noe kjedeligereJompa skrev:Æ vente spent på ett utspill fra deg.Kawasaki skrev:
Selv så kunne jeg tenkt meg å snakket om kvinnfolk,men det er det jo fan ikke noen av dere andre som er interessert i.
Måtte du gå å legge deg eller hadde du ingenting å fare med ?![]()
Kvinnfolk ja,hvor skal vi starte? Så det var en som la ut et bilde av en radmager liten sak,i tillegg var hum altfor ung til å vekke interesse for min del. Jeg liker dem litt eldre og modnere. Noe a'la Erna Solberg,solbrune fine lår under en blå flaggrende sommerkjole![]()
Vet ikke hvor dypt i materien man har lov å gå her,så jeg stopper nå,foreløpig.
Godt Nyttår til alle damer over 40år/60 kg som leser dette
Det er softsjåppere/krusere som er homosykler, kawa lager vel slike de og, men de lakkeres ikke spygrønt.simpson skrev:Du vet at ingen homoer kjører spygrønn kawa, det har de ikke baller til...