simpson skrev:
Har ikke nevnt noe om feilstatestikk, men at Bmw kan ha dobbelt så mange tilfeller som kawasaki uten å ha mere feil av den grunn. Og dobbelt så mange feil gir også dobbelt så mye snakk og kjennskap om dette ut til andre.
Vel, tror neppe lille Norge og enda mindre MCsiden med sine snart 2000 registrerte brukere(hppi

) kan gi et generellt utrykk for hvilke merke som kan ha elle har minst eller mest feil.
Du reffirerer til at i Norge er BMW størst ok, hvor stor er Norge for BMW's totale salg ?? for å ikke snakke om Kawasaki?
Jeg har søkt litt rundt på nettet for å finne ferkse salgstall for de største motorsykkel produsentente i verden.
Men har ikke funnet noen god liste. Men har en fra 2011.
På verdensbasis har BMW solgt 104 268 sykkler
Kawasaki solgte 113 129 sykkler
http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... istics.htm
http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... -sales.htm
@simpson
Da er det vel mer eller mindre likt eller? på hvem som kan ha mest eller minst feil?
Og hele poenget mitt med at jeg syntes din komentar din var vel subektiv.
Og jeg ser jo i tråden at du var ganske så rakst ute med å linke en video hvor du ser en kawasaki tar fyr med komentaren:
"Men det er ikke veldig vansklig i å finne andre sykler en bør styre unna heller

"
Hvis det er din begrunnelse til å holde seg unna Kawasaki, så kan det jo godt hende at du bør styra unna BMW eller Ducati også, hvis du gjør samme testen som det gjøres på denne video'n
Tror neppe noen representanter fra verken BMW, Kawasaki eller andre merker anbefaller å ta en sjekk om purtallsperra funker i fylla?
simpson skrev:Men kom med fakta om ditt merke så skal det moderes og det er lavmål osv.
Selv om jeg har Kawasaki, så mener jeg ikke at det er det beste merke i verden.
Til det har jeg alt for litte erfaring, Dette er min første sykkel jeg eier.
Og skal jeg høre på det "alle" sier om Hoda kvalitet, så er det vel det merke som er "best"
Peace out
