PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
Det er ikke så værst underholdning å skumme gjennom innleggene her :-)![]()

PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
Det slo meg plutselig at mc-ister sikkert er mere forståelsesfulle ovenfor oss kvinner og våre "plager"TomB skrev:PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
TomB skrev:PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
Nei, Carpa, du tar fullstendig feil :-)åCarpa skrev:Det slo meg plutselig at mc-ister sikkert er mere forståelsesfulle ovenfor oss kvinner og våre "plager"TomB skrev:PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
Carpas Crap a talk
Men deres pms nå er jo litt som våres...Jompa skrev:Nei, Carpa, du tar fullstendig feil :-)åCarpa skrev:Det slo meg plutselig at mc-ister sikkert er mere forståelsesfulle ovenfor oss kvinner og våre "plager"TomB skrev:PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
Carpas Crap a talk
En av flere gode grunner til å kjøre sykkel er nemlig å slippe unna kjerringa noen timer når ho har "perioden".
Er forskjell å ta det utpå et virtuelt sted, en på dei rett vedsiden av segCarpa skrev:Men deres pms nå er jo litt som våres...Jompa skrev:Nei, Carpa, du tar fullstendig feil :-)åCarpa skrev:Det slo meg plutselig at mc-ister sikkert er mere forståelsesfulle ovenfor oss kvinner og våre "plager"TomB skrev:PMSBergen skrev:pelsen skrev:har man begynt å krangle om hva man krangler om?
Carpas Crap a talk
En av flere gode grunner til å kjøre sykkel er nemlig å slippe unna kjerringa noen timer når ho har "perioden".
Carpas Crap a talk
Takk for det, dette har egentlig irritert meg siden jeg oppdaget mcsiden og jeg synes det bør slås hardere ned på av moderatorerAJ skrev:Folkens...
Prøv å la være å ta med så mange sitater i postene, som noen av dere gjør :-)å . Pliiis... Takk...![]()
![]()
Blir litt... rotete, på en måte.
I de fleste tilfellene holder det med siste posten som sitat. Er jo gjerne den posten man responderer på...
Det er åpenbart at jo lettere en sykkel er, jo mindre kraft må til for at den skal svinge.ZZR-Tom skrev:Har ei utfordring til deg....finn en plass der det er skrevet og då meiner eg med fullt alvorTomB skrev: Noen mener også at en stor "supersport tourer", kan man svinge like lett med som en 250, da begynner jeg å lure![]()
![]()
Kan ikke skjønne hvor du får dette fra?JohnnyTh skrev:Tror dette aldri ble bestridet eller diskutert heller. Det som var tema var om en ADV eller en liten lett sykkel alltid var raskere fra A til B.