Det ser ut som den er brukbar både på vinterføre og grus den der

Så rartZZR-Erling skrev:Min kone, GSXR-Hege har i dag fått seg ny MC! Hu flyr rundt å gliser her![]()
Kombinasjonen S + 1000 + R og R klinger antakelig ikke som søt musikk i forsikringselskapenes ører, muligens...LordShaft skrev:Vurderer å kjøpe meg ny sykkel.
Er det noen av dere som har erfaring med forsikring på en BMW S1000 RR? Har 75% bonus på ducatien min nå, men tenkte jeg skulle høre litt hva ca pris dere andre ligger på?
Ja jeg vet det er å banne i kirken for oss ducati eiere. Men den nye røde og grå S1000 RR er noe av det råeste jeg har sett på lang tid :-P
60kg salt gjorde susen, men ja, det var litt "sådær", men gikk jo helt greit.joo skrev:Så rartZZR-Erling skrev:Min kone, GSXR-Hege har i dag fått seg ny MC! Hu flyr rundt å gliser her![]()
![]()
Gratulerer!
Litt pes å få snadderet opp til MC-stua på vintern ser det ut som.
Gratulerer Hege med flott sykkel, regner med at du også venter spent på at våren skal komme.GsxR-Hege skrev:Takk, takk folkens!![]()
Det føles mildt sagt veeeeldig godt og endelig ha fått "Jinta" på plass i kjellersstua sammen med Erling sin ZZR - smilet går nesten rundt her,,,hehe![]()
Burde vel skifte nick ja....kan du fikse det for meg AJ? Nye nicket er Jinta
Consider it done, som det heter på fremmedlandsGsxR-Hege skrev: Burde vel skifte nick ja....kan du fikse det for meg AJ? Nye nicket er Jinta
For å unngå "klikk og forkiling" tror jeg det er lurt om du logger deg ut og leser e-posten du får fra meg så snart jeg har endra brukernavnet ditt, Hege.AJ skrev:Consider it done, som det heter på fremmedlandsGsxR-Hege skrev: Burde vel skifte nick ja....kan du fikse det for meg AJ? Nye nicket er Jinta![]()
Gi meg bittelitt tid og du er sånn helt plutselig (Go')Jinta her på MCsiden.no![]()
ojda skrev:Ja gratulerer med ny sykkel Hege, men husk nå på
at du ikke kan kjøre den på grusveier eller svingete partier.
Å? Vi som pleier å kjøre bike til Fiskevollen, 6mil grus...ojda skrev:Ja gratulerer med ny sykkel Hege, men husk nå på
at du ikke kan kjøre den på grusveier eller svingete partier.
Bare hyggelig!Jinta skrev:
...og takk for hjelp med nytt nick AJ