Jeg kjørte den i fjor, og satt med litt blandete følelser etterpå. Først og fremst er den veldig fin å se på, særlig i svart, og spes hvis du tar jobben med noen stilige felgkanter i rødt. Ikke velg en vanlig rimtape men heller noe kult i tilfelle med noe mønster
Kjøremessig var det uvant for meg, motoren var i overkant lavt gira og hadde 4200 i 100 omtrent men anntar det er en vanesak. Dette er antagelig mitt største ankepunkt siden motoren er så sterk burde utvekslinga vært litt annerledes.
Du sitter veldig bra rett opp og ned, beina lett i bakken og selvom den veier nesten 230 kg virker den mye lettere og lettkjørt. Og du kommer til å kjøre fra Erling i alpene, for svingegenskapene er noe av det beste jeg har prøvd på noe sånt. Nesten Superdukeaktig
Var også litt skuffa over vindskjerm, synes sykkelen virket nesten åpen uansett hvordan jeg justerte skjermen. Så noe særlig supertempo på autobahn i flere timer virker litt vanskelig.
Konklusjonen min var at det er en svært bra sykkel, med uvant sittestilling og giring. Sportslig med sterk motor, rask og utrolig svingvillig. Smådårlig vindbeskyttelse og for høyt turtall på gira er det eneste negative.
Regner med skikkelig tilbakemelding etter de første turene

Hva sier de som eier sykkelen pr idag foresten ?