Velykket shoppingrunde

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av LordShaft »

ZZR-Tom skrev:Med side vekser,tailbag og tankbag så har du ingen RRRRRR lenger, men en sportstouring :lol
Men tar jeg de av har jeg fortsatt en RRRRRRR :-P hva gjør du om du tar av alt på en sportstourer? :lol
L-NA skrev: Hmmm...er ikke helt sikker på hvem det var som overtalte deg til å dra på denne shopping turen..om det var du selv eller kona, men uansett...den overtalelses teknikken som ble brukt, den skulle jeg gjerne visst litt mer om???

Men uansett...fantastisk sykkel, og Gratulerer :-) :-)
Det høres kanskje ikke helt troverdig ut, men det var faktisk fruen som overtalte meg til denne shoppingrunden. Hun var lei av å høre på sykkelpratet mitt :-P

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av ZZR-Tom »

LordShaft skrev:
ZZR-Tom skrev:Med side vekser,tailbag og tankbag så har du ingen RRRRRR lenger, men en sportstouring :lol
Men tar jeg de av har jeg fortsatt en RRRRRRR :-P hva gjør du om du tar av alt på en sportstourer? :lol
Hyperturer takk :blae

Men då koser eg meg her på vestlandet :mc1

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av LordShaft »

Hahaha greit :-) Ja det viktigste er å kunne kose seg både på lange og korte turer. Det er også viktig å kunne ta med seg det mest nødvendige uten at det skal gå ut over komforten :-)

Hvor på vestlandet holder du til?

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av ZZR-Tom »

LordShaft skrev:Hahaha greit :-) Ja det viktigste er å kunne kose seg både på lange og korte turer. Det er også viktig å kunne ta med seg det mest nødvendige uten at det skal gå ut over komforten :-)

Hvor på vestlandet holder du til?
Sogn og fjordane, er ofte i by`n(Bergen). Skal ned 1mars på Bjørn Berge konsert på Garage.

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av knutk »

L-NA skrev: ......
Hmmm...er ikke helt sikker på hvem det var som overtalte deg til å dra på denne shopping turen..om det var du selv eller kona, men uansett...den overtalelses teknikken som ble brukt, den skulle jeg gjerne visst litt mer om???
.....
Kjenner ikke til taktikken i dette konkrete tilfellet, men en måte å gjøre det på er følgende:

De fleste fruer er bekymra over tanken på å bli enke.
Man begynner å samle brosjyrer for falskjermhopping, paragliding, friklatring etc, alle aktiviteter som bekymrer de fleste fruer. (Om hun er av denn røffe typen som liker slikt kan du jo bytte brosjyrene med kurs for rytmisk sportsgymnastikk. Få henne til å se deg for seg i rosa trikot)

Man bruker tid på å saumfare brosjyrene, viser henne flotte bilder av smilende mennesker i fritt fall (eller rosa...).
Så begynner man å snakke om muligheten for å delta på kurs.

Når man diskuterer høyt med seg selv om og hviss en skal delta på kurs skal en glippe inn en bi setning ala " eller skulle jeg kanskje heller bruke penger på en ny XXX. Den ser jo egentlig litt fin ut. Men vi har jo ikke råd til begge deler."

Før du vet ordet av det står hun og skraper på døra hos din mc-pusher :knegg :knegg

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av Globe »

En av de mest kjente Vloggerne på YouTube la ut denne i går! Meget frittalende type....

Kos dæ LordShaft :thumleft

[video]http://www.youtube.com/watch?v=L-7llgpUbTI[/video]

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av LordShaft »

Haha.... sett vekk ifra at dette var de korteste 20 min jeg har opplevd på lang tid. Så var det utrolig kult å høre hvor "negativ" han var til å begynne med. Etter 2 min på sykkelen så ble det bare mer og mer latter :-D

Fy flate, ble ikke noe mindre giret på å prøve ny dyret etter å ha sett denne filmen :yeyeye
takk skal du ha Globe :twisted

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av Globe »

He he he...ja han er stort sett en svært så kritisk vlogger...til det meste..og de fleste...men den latteren hans var ekte "barnslig"/"gutteaktig" rene gledeshyl :-)

Hærlig!!...og fargekomboen var jo lækker!! :thumleft

...og han hadde jo i tillegg noen godord om ducati på slutten, så da traff han jo godt, opp i mot deg og ditt, hva gjelder MC, i en og samme video :) Skjønner veldig godt at det er mye i kroppen som verker etter vår nå!! :knegg :knegg

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av LordShaft »

Må si han traff veldig spikeren på hodet når han pratet om det å ha kjørt sin egen og omtrent bare den sykkelen i 7 år (jeg har 6 år) og den klarer aldri helt å skremme meg. Samme hvor hardt jeg drar på. Dette ble visst noe helt nytt for han :lol
Ja jeg har bare positive ting å si om Ducati selv jeg, men jeg må følge hjertet og det er ikke utenkelig at jeg går til Ducati igjen en gang i framtiden. Men akkurat nå er det en ny sykkel på tronen :b_c:

Ja det gjør vondt i sjelen å se på været vi har og vite at det er fortsatt 2 måneder igjen før sykkelen kommer ut :evil

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av Banditmannen »

Gratulerer med nytt beist! :D :yeyeye

teeU
Innlegg: 134
Registrert: 19 jan 2013, 17:43
Motorsykkelen din: XLH883
Sted: Hedmark

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av teeU »

Ny her på forumet og kan vel like så godt presentere meg med å si grattis!
Kommer sikkert til å bli en pine de første 100 mila til du får tatt 1.gangsservice og koblet ut innkjøringssperra.
Har prøvd slik en og er ikke noen sinke, den benket jeg til 187 på bakhjulet, helt original.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av Globe »

Hei teeU :vs og velkommen hit til oss på mcsiden.no :=D> :=D>

teeU
Innlegg: 134
Registrert: 19 jan 2013, 17:43
Motorsykkelen din: XLH883
Sted: Hedmark

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av teeU »

Globe skrev:Hei teeU :vs og velkommen hit til oss på mcsiden.no :=D> :=D>
Takker :vs

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av JK95 »

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... re-part-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Del 2, helt grei underholdning og pause fra lekser :knegg
Ser ut som om sykkelen din er mer som en allrounder :lol

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Velykket shoppingrunde

Legg inn av RuneMC »

LordShaft skrev:...Eneste som mangler nå er ny potte, skal ha akrapovic sitt full anlegg....
Gratulerer først av alt :thumleft

Finnes jo annet enn Akrapovich også... som Two Brothers. Låter bra i mine ører...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=DGrw_1LOMww[/video]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Svar