Nå har jeg testet ut litt forskjellig og byttet inn min CBR Firebalde 929 RR med Z750 og det var bare et par uker etter før jeg angret som bare det så heldigis blei det ny R på sen sommeren i år.

JohnnyTh skrev:Trodde du virkelig jeg mente en GTR var en R sykkel?Kawasaki skrev:Bra,da bare mistolket jeg
Når den skifter navn til ZZRJohnnyTh skrev:Helt enig i dem. MEn når er det ikke en R lengre da, men en sportstourer?
Først må vi bli enige om hva en plastrakett er. Og det kan jo skje før man vet ordet av detL-NA skrev:Okei, okei, eg gir meg.![]()
![]()
AJ, har rett, støtter han fullt ut at MG ikke har noe i denne klassen å gjøre.
Synes plasrakettene fortjener denne tråden, og Lordshaft spør etter historier, opplevelser, erfaringer om kring disse syklene. Så kom igjen!
Jeg vil også gjerne lese hva Dere skriver i den forbindelse. Jeg har lite å bidra med, så fra nå av, skal jeg bare lese, og kose meg med denne tråden. Kom igjen, fortell...
..si det duKawasaki skrev:Først må vi bli enige om hva en plastrakett er. Og det kan jo skje før man vet ordet av det
Så ikke at du skrev tørrvektZZR-Erling skrev:..jo, veier 35kg mindre...dvs, akser mye bedre. Desuten skal det ikke være kardang på en R! Det kommer jo et større effekttap til veien med det, høyere vekt, lastvekselreaksjoner mm...ikke bra.Icetruck skrev:R6 er da ikke en R sykkel?Min har bare 128HK
Nå har det seg slik at jeg har størrelse 48 i skonummer. Pluss at jeg er 2 meter høy, så dine argumenter er ikke gode nokL-NA skrev:Takker for det Simpson, og kjører jeg i området så gir jeg en lyd.simpson skrev:Ingen problem det vet du L-NAL-NA skrev:har vel sån ca, ingen mulighet for å kjøre disse maskinene.
Bare gi ett vink hvis du er på tur igjen så skal du gjerne få prøve min.
Men det er nå engang slik at, - bruker man sko størrelse 47, ja da trør man ikke pedalene ned i en sko som er bar 42. Jeg prøve satt er MV Agusta nå i sommer, og det gikk bare ikke![]()
![]()
....se for deg en X-Bow som skal opp på slippen i småbåt havna
Det gåkke det vet du
![]()
Det er riktig dette pelsen.pelsen skrev:Suzuki GSX-R 750 var den første R-sykkelen, den kom vel i '85 og satte navnet på R-sykkelklassen.
Honda kom med sin RC30, og Yamaha med sin OW01 tre år senere og satte en helt ny standard, men dette var superbikes som ble solgt som gatesykler for å homologenisere racerene. Det var krav om minst 200 produserte sykler for å få stille i superbike med samme sykkelen. Dissse syklene er relativt ettertraktet idag.
Honda kom senere med RC45, og Yamaha med OW02 (R7) disse er nok ikke mindre ettertraktet enn forgjengerne.
Plastrakettene er top-of-the-line fra motorsykkelfabrikkene
Er iværtfall det for alle de som kjører HD. Senest igår fikk jeg høre; å du har plastrakett du. Og da var han ikke intresert i å snakke mer sykkel med meg. Han kjørte jo sånn Feit Unge må man viteejs skrev:![]()
For vanlige dødelige er vel plastrakett,alle smekre sykler med kåpe.![]()
Ja helt enig.LordShaft skrev:En kar i Ålesund hadde en helt strøken Honda Rc30.... fy flate for en herlig sykkel. Skulle lett hatt en slik i garasjen![]()
Jeg er veldig spent på å se hva som kommer fra Suzuki og Honda i nærmeste framtid. Har vært stille på den fronten syns jeg