kawanor skrev:Meget bra billedserie,og tekst....
Trelleborg er bra til det meste om vinteren.De sitter godt på is og sne.På bar asfalt "lever" sykel`n veldig.Før man blir vant til de,stopper man hver km.da man tror at hjulene er løse,,,,,men det blir en vanesak...Med en boxer motor slipper man å fryse så mye på beina..Dog,slike gedigene sko èr et must,ved lange turer..
Min erfaring er at isingen på visiret begynner ca. ved minus ti..Løsninga er da varmetråder,eller hyppige stopp med "opptining"....
Ansiktmaske,der pusten blir ledet ned,og ikke på visiret,hjelper endel...
Mange timer/mil, i under minus ti,,er et helvete og burde være forbudt,,,,,,vel,,litt,,,likksom..
Blir Trelleborg på neste sykkel! Forhåpentligvis i adventure segmentet (F800GS, G650GS Sertao, XT660 Tenere...)
Men det var veldig vanskelig å få tak i Trelleborg til fordekket... da dette er 3.0-17" og det var ikke helt standard hos Trelleborg!
Har sendt mange mailer og forsøk å få tak i, men jeg hadde jo det 17" kenda bakhjulet fra varaderoen og da var det veldig lett å kjøpe bare ett forhjul for å bruke denne sesongen på vinter og de to kommende sesongene før det blir ny sykkel etter at skolen er ferdig!
Minus 10 stemmer bra det ja! Har foreløbig bare ett visir til den nye hjelmen, og det er ikke så morsomt å ødelegge ett nytt visir for å lage elektrisk, men når nytt visir er handlet inn til Mai så kan det vel bli en sjangs for elektrisk neste vinter! Brukte ansiktsmaske, men den viste seg å være ett hakk for stor så det ble litt krøll...
Det er et helvete ja... men mest for tærne! Snøscooterdressen gjorde susen på kulda på resten av kroppen! mange lag er jo også et must!