Då bør en altso kjøre roligt heile sesonge her i NorgeZZR-Erling skrev:Tror du skal være veldig rolig på vått og i kaldt vær.

Då bør en altso kjøre roligt heile sesonge her i NorgeZZR-Erling skrev:Tror du skal være veldig rolig på vått og i kaldt vær.
Ja, før å si det rett ut, så trur æ det e nå dritdekk det der! Motorrads tester på vått viser jo også det!ZZR-Tom skrev:Då bør en altso kjøre roligt heile sesonge her i NorgeZZR-Erling skrev:Tror du skal være veldig rolig på vått og i kaldt vær.
LordShaft skrev: Få deg noen dekk som du vet du kan stole på. Det er min anbefaling dog
Da må en jo bare gratulere med ny sykkel daMoby skrev:Endelig kan jeg skrive i denna tråden![]()
I går bestilte jeg en CBR600F fra en honda forhandler rett nord for hamar, så nå er det bare å telle minutter og sekunder og vente på ny sykkel.
Skal nok også laste opp noen bilder når sykkelen er levert. Nå kan ikke våren komme fort nok
Moby skrev:Endelig kan jeg skrive i denna tråden![]()
I går bestilte jeg en CBR600F fra en honda forhandler rett nord for hamar, så nå er det bare å telle minutter og sekunder og vente på ny sykkel.
Skal nok også laste opp noen bilder når sykkelen er levert. Nå kan ikke våren komme fort nok
Se her ja, enda en eventyrsykkel på veienZadnez skrev:og jeg kjøpte en ny 2012 modell GS1200 m/alt;)
Zadnez skrev:og jeg kjøpte en ny 2012 modell GS1200 m/alt
Har du mottatt den ennå? Jeg har litt erfaring med modellen da vi har lik sykkel, så ikke nøl med å spørre om ting og tang.Moby skrev:Takker, gleder meg sykt til å hente sykkel etter påsken. detta blir 3 lange uker....