Jenter! :)

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Jenter! :)

Legg inn av ArcticTiger »

:roll Du har nok rett i dine betraktninger Knut.....
På den annen side....så er det vel ikke så mange Jenter her inne heller......virker som de fleste hunnkjønn her er...."Voksne Damer" :scratch

Brukeravatar
Ter
Innlegg: 74
Registrert: 01 jul 2012, 13:59
Motorsykkelen din: Kawasaki ER 6F 2013
Sted: Vestvågøy
Kontakt:

Re: Jenter! :)

Legg inn av Ter »

Irongirl skrev:Hvor er de andre jentene her inne?
Tenkte vi kunne lage en liten tråd hvor vi forteller litt om oss selv. Hva vi kjører, hvorfor vi ble interesserte i motorsykkel +++++ :D
Føler meg på ingen måte hverken fornærmet eller at det er begått noen forbrytelse, men når TS spør slik hun gjør så ser jeg det er lang avsporing i svarene. Men etter å ha sett en del tråder her inne er jeg ikke overasket over utviklingen. :-)
Selv om det finnes en og del seriøse og saklige forumtråder som faktisk diskuterer temaet (og ikke tissefanter).

Det er helt greit at guttene kommer på banen og sier noe om saken de også..mange av dem har sikkert egne erfaringer med både seg selv og andre damer. Poenget mitt er at denne typen forumprat ikke oppfordrer til å gi noen svar på spørsmålet eller oppfordringen til TS. Da nytter det ikke i ettertid å lure på hvor jentene ble av.
:-) De fleste jenter liker menn som kan formulere seg i hele settninger og ikke relaterer alt til kjønsorganer. Dermed synes jeg dette virker litt mot hensikten til TS.

Brukeravatar
taco
Innlegg: 401
Registrert: 25 okt 2011, 10:31
Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Sted: Oslo

Re: Jenter! :)

Legg inn av taco »

Denne tråden er jo bare blitt patetisk og tragisk etterhvert. Vet ikke om det er "gubber" eller "guttunger" som ødelegger jeg, men no' stas er det ikke!
(det gjelder for øvrig et par andre tråder for tiden også - bl. a. - Hvor fort har du kjørt? Makan!)

La jentene få holde denne tråden i fred da!

.. jeg er mann, hvis noen er i tvil.

:thumleft
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Jenter! :)

Legg inn av jhn »

taco skrev:Denne tråden er jo bare blitt patetisk og tragisk etterhvert. Vet ikke om det er "gubber" eller "guttunger" som ødelegger jeg, men no' stas er det ikke!
(det gjelder for øvrig et par andre tråder for tiden også - bl. a. - Hvor fort har du kjørt? Makan!)

La jentene få holde denne tråden i fred da!

.. jeg er mann, hvis noen er i tvil.

:thumleft
Men tråden blei bedre nå mener du?
Jeg burde vel strengt tatt ikke svare i denne i denne tråden, men det burde vel ikke du heller ...
hele innlegget blir både litt selvhøytidlig, snusfornuftig og selvmotsigende.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Jenter! :)

Legg inn av Dexter »

Tror vi overlater denne tråden til jentene heller tenker jeg :redface
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Jenter! :)

Legg inn av dag-zzr »

taco skrev:Denne tråden er jo bare blitt patetisk og tragisk etterhvert. Vet ikke om det er "gubber" eller "guttunger" som ødelegger jeg, men no' stas er det ikke!
(det gjelder for øvrig et par andre tråder for tiden også - bl. a. - Hvor fort har du kjørt? Makan!)

La jentene få holde denne tråden i fred da!

.. jeg er mann, hvis noen er i tvil.

:thumleft
:[-X
Er ikke uenig, men spesiellt i PMS tider og når mange ikke er såaktive på mc'n er den munntlige kontakten med "likesinnede" i stor grad fraværende og savnet.
Ser jo at mange tråder og innlegg i noen grad kansje er preget av munntlige formuleringer.
Det er så mange tråder på MCsiden som er informative og saklige at vi bør vel bære over med dem trådeme og innlegga som ikke er det?
Greit at du og fler mener at "gubber" eller "guttunger" har ødelagt "jentetråden" med patetiske og tragiske inlegg. For min del kan jeg bare beklage det. For min del var mine bidrag et dårlig forsøk på å sparke litt liv i de "jenteme" som er tilstede. Var ikke meningen å sparke under beltestedet. :redface

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Jenter! :)

Legg inn av Kawasaki »

Ter skrev:De fleste jenter liker menn som kan formulere seg i hele settninger og ikke relaterer alt til kjønsorganer..
For oss gutter er det omvendt,vi er veldig enkelt sammenskrudd,forstår du.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Jenter! :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Seriøst, er noke fullstendig feil her på mcsiden, menna går på dame tråden og tafser ehhh meinte taster og damene går på manne tråden og taster.

@Kawasaki no har du spurd i en heil haug tråder om en ikkje kan diskutere damer, så ta og pell deg inn på den andre tråden og tafs i vei...

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Jenter! :)

Legg inn av Kawasaki »

Ter skrev:MC siden er sikkert et fint sjekke sted hvis man ser etter sånt, men det aner meg at de fleste jenter som er her inne kanskje ville synes at det var bra et litt annet fokus? Spesielt i en tråd som ber dem om å pressentere seg og bli bedre kjent andre DAMER.
Man skal vel være passe desperat hvis man registrerer seg her inne for å sjekke damer :lol Ikke at de damene som er her inne ikke virker kjekke nok,men tror de fleste er opptatt.

Se,der klarte jeg to setninger uten å nevne det unevnelige. Men bare hold deg unna,jeg er så godt som gift :knegg
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

ZZR-Tom skrev:Seriøst, er noke fullstendig feil her på mcsiden, menna går på dame tråden og tafser ehhh meinte taster og damene går på manne tråden og taster.
Og det er unikt for mcsiden eller :scratch

Men jo, enig i at denne tråden kunne vi prøvd å holde litt seriøs. Jeg har veldig lyst til at flere jenter kan bli litt aktive er inne så vi kan diskutere jentete mc greier :mc_p:

Så, jeg skal skjerpe meg og være dødsalvorlig her inne :D
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Jenter! :)

Legg inn av evike »

Jeg er egentlig nokså dårlig på sånne "jenteting" (bortsett fra strikketøy og lappeteknikk), men skal gjøre et lite forsøk på å strø noen tanker om jentete tema.

Av diverse årsaker trenger jeg en ny goretex-jakke og tenkte å lete på messa etter gode tilbud. Tidligere har jeg kommet over både rosa refleksvest og rosa-mønstret kjørejakke til sterkt nedsatte priser. Har verden nå begynt å akseptere farger i større grad, så man kan tenke utenfor sort-blått, sort-sort og sort-hvit kamo nå mon tro?
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

evike skrev:Jeg er egentlig nokså dårlig på sånne "jenteting" (bortsett fra strikketøy og lappeteknikk), men skal gjøre et lite forsøk på å strø noen tanker om jentete tema.

Av diverse årsaker trenger jeg en ny goretex-jakke og tenkte å lete på messa etter gode tilbud. Tidligere har jeg kommet over både rosa refleksvest og rosa-mønstret kjørejakke til sterkt nedsatte priser. Har verden nå begynt å akseptere farger i større grad, så man kan tenke utenfor sort-blått, sort-sort og sort-hvit kamo nå mon tro?
Det blir jo stadig flere jenter som kjører sykkel så vi får håpe noen vil satse på noen stilige kjøredresser som er litt jentene i fargene Man får jo dresser i jentefasong så bare de også kan være litt fantasifulle med fargene så blir det nok bra.
Har sett at man får rosa hjelm :prf

Kanskje det er det man skal begynne med når man blir lottomillionær, designe mc klær for jenter :-k
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Jenter! :)

Legg inn av evike »

Denne har jeg hemmelig drømt om, men endte med å kjøpe den gule varianten:

Bilde
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

Men hvorfor det da? Mye morsommere å kjøpe ting man vil ha :D
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Jenter! :)

Legg inn av evike »

Carpa skrev:Men hvorfor det da? Mye morsommere å kjøpe ting man vil ha :D
Har snart slitt ut den gule, så neste gang kanskje. Den ble kjøpt mens jeg ikke hadde dagens ryggrad til å tåle erting på MC-arenaen, men nå er verden annerledes, så neste gang blir det antagelig den rosa :prf
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Svar