Kjeltringene som sendte SMS-en oppga kun beløp,bankkontonummer og KID-informasjon..Så er overbevist om at det IKKE var Canal Digital...
Det ser ut til at Canal Digital praktiserer det å sende purring via sms om du har registrert ditt telefonnummer der.Intruder skrev:Mener bestemt det IKKE gjaldt Canal Digital,de er min nettleverandør og jeg har bare gode erfaringer med dem !!![]()
Kjeltringene som sendte SMS-en oppga kun beløp,bankkontonummer og KID-informasjon..Så er overbevist om at det IKKE var Canal Digital...
Canal digital har e-faktura som kommer rett inn i nettbanken med ferdig kid og kontonr, snedige greier :-)Intruder skrev:Vurderer nettbank ja..
Intruder skrev:SV viser seg jaggu snart som like dydig som den nye paven,dette forslaget er et dårlig signal til mange velgere..![]()
Nei Audun,dra gjerne ned trusa og blottlegg fallossymbolet,la Bondevik og Hareide være forbilder for det hellige broderskap..
Snakker om å gjøre seg selv en bjørnetjeneste...og forslaget blir sikkert nedstemt![]()
Klin kokoskokoskokos..
jauda..er jo ikke SÅ langt..Intruder skrev:Lørdag hadde jeg besøk av kamerat Mekkern,en koselig kar jeg har hatt stort utbytte av å følge på sida.
Nå har vi altså delt kafebord på veikroa ved E6 i Brumunddal,koselig det----håper vi treffes att til sammar`n !!![]()