Sitter her og tenker at nå skal jeg slutte å drikke alkohol
Det ble tydeligvis litt for mye vin både før, under og etter konsert med Bjørn Eidsvåg i går kveld.
Men for en konsert!
Den mannen der skulle jeg likt å hatt noen dype samtaler med. Han pratet vel neste like mye som han sang men det gjorde ingenting for fortellerevnen hans var stor.
Så, kommer han til en plass nær deg bør du ta deg en tur og høre på han
Vi har et ganske unikt kulturhus her i bygda. Den heter sekkefabrikken og er som ordet antyder, en gammel sekkefabrikk. En ildsjel her i bygda har jobbet hardt for å få til dette og det har ikke vært lett for han å skaffe midler, men nå etter noen år ser det ut til at det har stabilisert seg :-) Det var selvfølgelig her Bjørn Eidsvåg hadde sin intimkonsert.
Nu går det mot en edruelig sommer og det passer jo igrunn fint i og med at jeg har planer om å kjøre mye mc
Solen skinner fra skyfri himmel, snøen smelter og jeg kommer nok til å starte opp med litt kjøretimer om ikke alt for lenge. Så sant det fine "påskeværet" ikke snur og det laver ned et par meter med snø da. Ja, for det kan jo skje enda
Nå tikket det inn en melding på mobilen fra norsk tipping også, kanskje jeg har blitt en holden dame